ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
چهارشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۵
آقا برام جالبه يه چيزيو بدونم. يارو سي و پنج - سي و شيش سالشه، ميره با يه دختر سی‌ و يکی - دو ساله ازدواج ميکنه. وقتی ميبينه دختره هنوز کف پاش آفتاب نديده، چه حسّی بهش دست ميده جدّاً؟ افتخار ميکنه؟ حال ميکنه که اي‌ول زنم تا حالا لنگشو واسه هيشکی هوا نکرده؟! حتماً با افتخار و سربلندی پرچم اسلامو فرو ميکنه اون تو. نه؟!! احتمالاً تهش دور افتخار هم ميزنه، ورزشکاران دلاوران هم ميخونه!

من جای يارو باشم حالم بد ميشه. جدّی حالم بد ميشه! اون لحظه که واسه بار اوّل بکنمش، به خودم ميگم "اين الان به من نميده. اين داره به شوهرش ميده. من تو ذهنش از بقيهء مردای دنيا نه سکسی ترم، نه دوست داشتنی تر، نه هيچی! من صرفاً کسي هستم که سند اين تاپاله رو تونستم به نامم بزنم! همين! "

نميدونم چه جوری بگم. کلّاً چيز کيری ايه.
13 Comments:
Blogger nasha said...
1.esme bloget .difale mostarah . hamishe to daneshgah va to parka divare tovaleta pore az shoaro o jomle o harf 2.nasret : ravoon va rahat albate jedi va tanz ghati.3. fohshat : adam chize jadid yad migire (shookhi kardam )4. did va sozhehat : kheili jalebe : kash manam az in rokood dar miomadam va shoro mikardam be vahshatnak sheytooni kardan 5. gahi oghat fek mikonam man zade shodam ke sarapa sheytanat va mehrabani o osyan bashm .

Anonymous ناشناس said...
jeddi manam havas kardam yejaa kosesher begam too oon weblog nemishe ensaafan vali kheyli haal mide bebandi be naaf doniyaa...... ye pishnahaad ke albatte ehtemaale ziaad midam radesh koni. albatte raahat baash nazar khodete. mishe manam intoo naale konam?

Blogger Mastane Mim said...
هنوزم که هنوزه بعد این چند سال این حرفت تو گوشم زنگ میزنه و بهش ایمان دارم

Anonymous ناشناس said...
کس نگو بابا

Anonymous مانا said...
من با این پستات دارم زندگی می کنم البرززززز!
کاملا باهات موافقم....

Anonymous Hamid said...
حرف حق زدی البرز خان .
مخصوصاً اون جمله ای که راجع به سند بود. فوق العاده

Anonymous ناشناس said...
سلام
چیزایی که می نویسی خوبه
اما نذار برات کامنت بذارن
چون هرچی تا الان نوشتن این رفاقات و من خوندم همس ک...شر بود
حال مطلب رو فنا میکنه

Anonymous ناشناس said...
به نظرم اینجا که می گی: "اين الان به من نميده. اين داره به شوهرش ميده. من تو ذهنش از بقيهء مردای دنيا نه سکسی ترم، نه دوست داشتنی تر، نه هيچی! " حرف چرتی‌ئه، خب لابد تو ذهنش تو رو یه عنی دونسته که به عنوان شوهر انتخابت کرده، سکسی تر یا دوس داشتنی تر یا هر چی

Blogger Unknown said...
اصن بحث دادن و ندادن نیست
دعوای دخترپسریم نشه
فقط ریدم به این مردا که ما چه بدیم چه ندیم یه اراجیفی بارمون می کنن
(جدیشو شوخی بخون)ا

Blogger kamrang said...
حرفت متین ولی یه نکته رو فراموش کردی اونم این که پسرای 35 ساله عمرا دختر 30 ساله نمیستونن! خوش خوراک تر از اینن

Anonymous sepand said...
chera chert migi baradare man?khob labod tu zehnesh toro sexytaro doostdashtanai tar dooneste ke zanet shode be zoore babash ke naymade khunat ke!!!!dar zemn tu mamlekate ma ke shoma pesara be hamun dokhiee ke behetun mide migin jende va az farda sobhesh dige j telephonesham nemidin,in mohafeze karia lazeme bale!in harfa male mamlekatie ke tush ba sex taze rabete shuru mishe na mamlekate ma ke sex tush yani tahe rabete,yani khob inam tik khord berim soraghe nafare bad!!!harvaght jameeye aghayoun shoure kafi peida kard,bad biad az in harfa bezane!!!!!

Anonymous من said...
انقدر زود قضاوت نکن
انقدر زود قضاوت نکن البرز
خونواده‌های سنتی گهی داریم

Anonymous ناشناس said...
لذت بردم از عقیده ات