ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
چهارشنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۵
ميدونی، به نظرم تو ميمون بازی هيشکی به پای ما ايرانيا نميرسه! طرف يه ساندويچی راه ميندازه، اسمشو ميذاره "هايدا". تا کارش ميگيره، شيشصد تا ساندويچی درست ميشن با اسمای بر وزن "وای وای" : آيدا... يلدا... آيلار... سيلدا... آيناز و... (اينا تازه اسمايی بودن که من ديدم! خدا ميدونه چقدر ديگه هستن که نديدم من.)
يکی مياد حَلورده درس ميکنه اسمشو ميذاره "عقاب"، از فرداش ميبينی حَلوردهء شاهين... باز... طوطی... آقا هر چی پرندهء کج منقاره ميشه مارک حلورده.

حالا شده حساب اين وبلاگا. يه بنده خدايی يه زمانی کلّی خلّاقيت به خرج داده، يه وبلاگی درست کرده و اسمشو گذاشته استامينوفن، کارشم درسته، فرم نوشتنش هم جالبه.
حالا بيا و ببين! رانيتيدين... آدولت کولد... احتمالاً چند وقت ديگه دکسترومتورفان ساده، دکسترومتورفان پی، شياف بيزاکوديل اطفال، کاندوم خار دار سه تايی... همه ميشن اسم وبلاگ رفقا! آقا جمع کنين بساط كس‌خل بازيو! يه جو بهرهء هوشی و نيم مثقال خلّاقيت هم گاهی بد چيزی نيست به جان خودم!
14 Comments:
Anonymous ناشناس said...
راس میگی جدن ها.واقعا که مسخره ست.حالا شاید همه شون هم خنگ و فاقد خلاقیت نباشن ولی قدر مسلم اینه که گشاد و بی ذوقن.
من اسکارو یادم نیست ولی تو گلدن گلاب حسابی به بروکبک خال دادن نه ببخشید حال دادن یکیشم فیلمنامه ش بود که یه زنه با شوهرش دوتایی نوشته ولی من هنو فیلمرو ندیدم...آه

Anonymous ناشناس said...
بابا گریه نکن تو رو خدا...من یه چند تایی دارم تام ویتس بهت میدم)):حالا واقعا این فیلمه خوب بود؟من که ندیدمش اما بروبچ میگن اونقدا جالب نبوده...اما خوب الان که فعلا دربه در دنبال گارفیلد 2 ام

Anonymous ناشناس said...
salam jana sokhan az zaban ma migoei .

Blogger don sifon said...
تازه رفیق من تو این فکرم کارت که گرفت، یه وبلاگی با عنوان دیوار حموم را بندازم یا شاید درب مستراح:-؟

Anonymous ناشناس said...
هااا..باشه...به قول معروف از سون از پاسیبل...فعلا که گه گیجه گرفتم بدفرم...آلفاویل و مهر هفتم و سولاریس با یه سری اپیزود از سیمسون و ساوت پارک...اصلا نمیدونم کدومو اول ببینم!!!!:دی
اون استندآپ های نبوی رو گیر آوردی حتما یه ندا بده

Anonymous ناشناس said...
اوهوم..همیشه اینطور بوده..حتی ما عادت کردیم تو بحثامونم از حرفا و سخنای این و اون استفاده کنیم و خودمون....
!!!!!!!

Anonymous ناشناس said...
به نكته واقعا جالبي اشاره كردي !

Anonymous ناشناس said...
اون کاندوم خاردار سه تائی رو من خودم قراره وبلاگشو را بندازم.

Anonymous ناشناس said...
بعله برادر.حق با حضرت عالي است.با اينجور چيزها اعصابتان را گهي نكنيد.اين مردم بايد چوب در ماتحتشان گرداند بلكه بيدار شوند.

Anonymous ناشناس said...
mordam az khande ey val ey val

Anonymous ناشناس said...
ولي اسم وبلاگ خيلي تا ثير گذاره براي جذب كردن خواننده و اكثره آدما پي 1چيز خاص هستن كه با بقيه فرق داشته ياشه اون بيشتر جذبشون ميكنه.مثل اسم وبلاگ تو
در كل مطلبت باحال بود

Anonymous ناشناس said...
تالار گفتگو اونجوريم كه گقتم نيست.
اگه كلي بخواي حساب كني چيزه خوبيه .ولي اگه يخواي جزئي به قضيه نگاه كني اوني مي شه كه گفتم.
در كل اگه از من مس شنوي بيا بد نيست حرفي براي گفتن داره
مخصوصا فاروم گزاره كه خيلي حرفه اي كار ميكنه جدا مي گم من فاروم زيا ميرم ولي گزاره پر مغز تر از بقيه است

Anonymous ناشناس said...
salam
linke bl0g in asetamin0fen r0 mishe t0 hamin c0ment d0nit0n c0mment kOnin?
mersi

Anonymous ناشناس said...
یه چیز بی رابط بگم ؟ ساندویچ آیدا از هایدا قدیمی تر بود ، هایدا گرته برداری کرد.