ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۵
خودت بگو آخه اين چه حرف تخمی تخيلی ايه که طرف ميگه؟! خر احمق يه بلايی سرش اومده، ميگه "خدا رو شکر! مطمئن باش اين بلايی که سرم اومده حکمت داشته. حتماً قرار بوده يه اتّفاق بد تر بيفته، ولی به جاش اين اتّفاق افتاده"!
مادر قحبه ها به خود خدا هم آلت ميزنن! بابا بيچاره پيرمرد نشسته اون بالا کلّی سيستم پياده کرده کلّی طرح ريخته که در نهايت ماجرا تو به fuck بری. حالا ميای شکر هم ميکنی ميگی حکمت بوده؟
به جان خودم من جای خدا بودم کون همه اينا رو پاره ميکردم ببينم بازم شکر ميکنن؟

پ.ن : حالا نيا گير بده که از کجا معلوم خدا پيرمرد باشه!؟ ان نکن خودتو!
8 Comments:
Anonymous ناشناس said...
خب برادر خريت از ابوالبشر به بني بشر ارث رسيده.ما همش دنبال ساختن افسانه و دليليم.تا خريتمونو توجيه كنيم.

Blogger don sifon said...
یقنلی اولا اون موقع که خدا جوون بود و کون ملتو جر می داد بازم این ملت حال می کردن. چه برسه به حالا که پیر شده و میرزا ابولفتح خانش زده پارکینگ. حماقت کرد از اول واسه اینکه راحتتر بکنه حس مازوخیستی و داد به آدما بی خبر از ایکه همه حال کردن درد کشیدن طرف مقابلته...

Anonymous ناشناس said...
اساسی با این پستت حال کردم . اما می دونی من اینو تو خانوادم که می بینم ، اگه این حرفا رو نزنن به خودشون و این تلقینا رو نکنن سر هفته به فااک میرن و قبضو میگیرن .

Anonymous ناشناس said...
عرض شود خدمت جنابتان که این یه بیماری ایرانی-اسلامیه. هزاران ساله همین طوری یقمونو چسبیده ول کن نیس.
هر چی خدا بخواد همون میشه.
نیچه خوندی چیزی. اون پایان بندی برای پدرخوانده یه جور دید نیچه ایه. آدمای بزرگ و حسابی این جورین. مث ناپلئون جانم. مث سزار. مثل مایکل کورلئونه. اونا کاری رو فکر میکنن درسته انجام میدن به امید هدفی که قراره بهش برسن. یه جور ماکیاولیسم ناب که همه باهاش مخالفن. اما اینا به تخمشونم حساب نمیکنن.
میم مثل مادر رو ببین. نظرای من تو هنر و فلسفه فقط به درد خودم میخوره. شاید خوشت اومد از فیلم.

Anonymous ناشناس said...
fuck you god if you are !!

Anonymous ناشناس said...
آره دادا خدا خیلی بیر شده.. راستی میدونستی از سربازی هم معافه ؟
چون تک بسره و باباشم خیلی سن بالاس!!

Anonymous ناشناس said...
به كوري چشم دوستان.خدايا شكرررررررتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

Anonymous Traveling Lady said...
والله یه سری اساسی کون ایوب رو جر داد، مرتیکه هم تا دم مرگ با خلوص نیت به خایه مالی ش ادامه داد. گمونم از اون موقع به بعد مد شد