ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، آبان ۲۳، ۱۳۸۵
آقا خدا وکيلی ما دايناسور های نسل فينگليش و اينا، يه وقتايی در مواجهه با بعضی چيزای جديد بد جور ميگرخيم! (آقا گاييدم خودمو!!! مواجهه!!! جون مادرت کی ميره اين همه راهو!!!)
فينگليش نوشتن خودش همون اوايل به اندازه کافی عجیب بود، ولی الان گاهی برعکسشو که ميبينم کامل هنگ میکنم! يعنی منظورم اينجوری انگليسی رو با فونت فارسی نوشتنه. مثلاً يه جا تو يه متنی ميخونم "وای نات؟" يا فرضاً به جای ابراز تاسف يکی بنويسه "ساری"! اوّلش قشنگ ميگرخم وقتی ميبينم! هنوز عادت نکردم به ديدن اين چيزا. کس­خل ميشم به جان خودم!


پ.ن : حالا ما يه چيزی گفتيم! تيک ايت ايزی بابا.
10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
اااا؟ریلی؟من یکی که زیاد یوز میکنم اینجور رایتینگ رو ...اما واقعا ساری...حالا که رو نرو ته دیگه کمپلت کوییتش میکنم
:D

Anonymous ناشناس said...
ساری اما منم زیاد استفاده می کنم . آخه بعضی جاها جواب میده . منکه حسم رو راحت تر می تونم بگم . گاهی البته .

Anonymous ناشناس said...
از اونجایی که خود بنده این کار بامزه رو اختراع کردیده ام (لااقل قبل از خودم ندیدم کسی اینجوری بنویسه) لذا تا هر جایی که باشه ازش دفاع میکنم.صرفا چون اختراع خودم میباشد :دی

Blogger elz bitter said...
gorkhidan ham dare

Anonymous ناشناس said...
salam dustam...ruze besyar gohie amma baz in khoondane posthaye toe ke hale adamu khub mikone.
vala ma finglisho nashnide budim dige?!

Anonymous ناشناس said...
آقا مری راست میگه . دقیقاً . ما هم به عنوان پیروان راه ایشون ازشون حامیت می کنیم . ای مری ، آی لاو یوووو

Anonymous ناشناس said...
الی جون آی لاو یوو توو
تنکس فور جوینینگ می
مستر دابلیو سی جوین آس

Anonymous ناشناس said...
ولي جالبه ها خوشم مياد تينجوري بنويسم باحاله

Anonymous ناشناس said...
بعضي موقع ها گشاديت مياد آلت شيفت بگيري تغيير زبان بدي اينجوري از آب در مياد
مثله الان:))

Anonymous ناشناس said...
خداوکیلی هرچی خودم رو پاره کردم نفهمیدم این سیستم یعنی چی؟دیدی پشت مینی‌بوسا رو؟یارو نوشته: ya abolfazl یا چه میدونم ya zamene ahoo این دیگه از همه‌اش cool تره