ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، آذر ۰۴، ۱۳۸۵
آقا يعنی اگه دو تا کير خر از آسمون بباره، اوّليش مياد ميره تو کون من، دوّميش هم واميسته دم در که اوّليو که آوردم بيرون، بره تو!
يه آهنگ شنيدم خيلی حال داد (David Gilmour : on an island). اومدم DL کنمش، ديدم نرم افزار جستجوی mp3 ام پاک شده، سورس اش رو هم ندارم. يه ربع طول کشيد تا تونستم از تو نت گيرش بيارم و نصبش کنم. حالا باز خدا رو شکر که حجمش کم بود! نرم افزارو نصب کردم اسم آهنگو دادم، ده دقيقه طول کشيد که آهنگو با کيفيت خوب پيدا کرد. حجمش چقدر؟ حدود شيش و نيم مگ. 35 دقيقه هم طول کشيد که آهنگ DL شد. وقتی play کردمش، ديدم يه ننه جنده اي ورداشته شيش دقيقه هوا ضبط کرده با اسم اين آهنگ گذاشته رو نت!
حالا من موندم و هضم کير دريافتی.



پ.ن : در کل خيلی مخلصيم آبجی.
10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
اي كه چقدر خنديدم وقتي قيافه البرز رو بعد از دانلود تصور كردم.

Anonymous ناشناس said...
http://no-words.com/2006/03/david-gilmour-castellorizon-on-island.html
یه سر بزن اینجا . امیدوارم دیر نشده باشه البته

Anonymous ناشناس said...
سلام عرض شد
مگر اينكه شما واسه ما كامت اشتباهي بذاري
پول ميگيرم بر ميدلرم
چند ميدي؟

Blogger PaRaDa said...
:))
ay val be un ke hava ro upload karde ru net
:D
cher akhodet ro ping nemikoni?

Blogger elz bitter said...
khob hala inghadr dad nazan

Anonymous ناشناس said...
...Merc Alborz jun.Kheili hal dadi ba commentet...Chakerimmm.
Vaghean aali minevisi;be vije in jomleye akhar...(hazme...daryafti.!)
Een ruza adam ziad az in chiza daryaft mikone;)
...good luck friend.

Blogger NewshA. said...
Vaaaaaaaaaaaaay =)))))
Vaaaaaaaaaaaaaaay =)))
Khoda bod in postet =))))
ay delam =))))
rasti , ghalebe weblogam vase shoma , khasti soure ro begir , estefade kon , vay pesar , az on nevisande hai hasti ke har , gharn ye bar zade mishe =)))))

PISH BE SOYE WC , JISHIDAM BE KHODAM

Blogger NewshA. said...
Tashih mikonam
....
soure = source
in eshtsbahate taypi , asarate khande ziade =)))

Anonymous ناشناس said...
من کجام
اینجا کجاست
اینو کی کرده
ولی هر کی کرده ردیف کرده
نمی دونم از کجا سر از اینجا در آوردم
ولی کلی حال کردم

Anonymous ناشناس said...
خدای ممممممممممممن...((=واقعا رولینگ آن د فلور لفینگ مای اس اوت لود...الهی بمیرم...
ولی باور کن آنچنان عذاب وجدانی گرفتم وقتی با این پستت یادم اومد زمانی رو که راحت و آسوده ور دل کامپیوترم نشسته بودم و دوستم این آلبومو حاضر و آماده واسم آورد و من بعد از 2 هفته گوشش کردم