ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۵
the moment of true passion
بردنمون حسينيه پادگان واسه مراسم معارفه. آقا يک خر تو الاغی شده بود که بيا و ببين! سر گروهبانا رو گذاشته بودن بيرون، هيشکی نبود بالا سرمون تو سرمون بزنه، ملّت از کس و کون هم ميرفتن بالا پشتک ميزدن پايين! آخر کر کر خنده و اينا. يعنی ديگه هرکی هرچی دلقک بازی بلد بود انجام ميداد!
يکی اومد پشت تريبون برا معرّفی مراسم و بعدش قران خوند و اينا، بعدش دسته موزيک اومد آهنگ بزنه. شروع که کردن (اين مارش رو. با سوت زدمش که بدونين کدومو ميگم) يهو من ديدم آقا چه فاز منفی اي گرفتم! يعنی به جان خودم همچين بغضم گرفته بود که به زور جلو خودمو گرفتم که گريه نيفتم! يعنی تا اين حد فازم غم و غصّه شده بود! کنارم يه بچه اهوازيه نشسته بود که هم تختيمه. تخت زير من ميخوابه. يه نيگا کردم ديدم اين بيچاره از من بدتره! چشاش شده بود دو تا کاسه اشک! گفتم "ببينم توأم فاز منفی گرفتی؟ من شدم اند غم و غصّه!" طرف اصلاً نتونست حتّی جوابمو بده. فقط سرشو تکون داد يه فحشيم داد به اينا که من نفهميدم اصلاً چی گفت.
بعد اين آهنگ گل پامچالو زدن ديگه از اين فاز در اومديم دوباره کس خل شديم اوضاع مرتّب شد. نشستم فکر کردم ديدم خداوکيلی حق داشتيم فاز غصّه بگيريم. الان چه جسمی چه روحی سخت ترين دوران زندگيمونه، اون مارش اوّليه هم مال دوره بچگی مال چهار پنج سالگيمونه. خوش ترين و راحت ترين دوران زندگيمون بود اون موقع. اين تفاوت، اين تغيير از کيری ترين حالت به شيرين ترين، آدمو قشنگ پشت و رو ميکنه.
خلاصه آدم تو اين خدمت چيزايی ميبينه بس غريب!
19 Comments:
Anonymous ناشناس said...
akhayyyyyyyyyyy
to ro bordan sarbazi sarbazi ro koja bebaran akhe?
injuri ke nemishe
to degh miari unja!

Anonymous ناشناس said...
owa cheghadr post dashti ke nakhonde boodam
khoda rooheto shad kone ke hamishe labkhand be roye labaye ma miari
agha kheyli bahal bood rasti nagofti kodom shahr oftadi?
man alan daram miram bargeye moafie dadashamo post mikonam :D
omidvaram har rooz kos khol tar az dirooz bashi >:D<
ghorboonet bye:X:*

Anonymous ناشناس said...
نمی دونم اصن چی بنویسم برات . الآن همه ی پستای این چند روز خدمتتو خوندم ... کم نیار ... دلمون تنگ میشه برات ... امیدوارم تموم بشه این آموزشی زودتر ... مواظب خودت باش پسر ...

این مارش که با سوت زدی ... وای . چهره ی البرز تو اون لباس احتمالاً خاکی رنگ ... سر تراشیده ... چونه ی فشرده از بغض ... خاطره های خوب توی سرش ...

Anonymous ناشناس said...
براي اولين بار عكس تام ويتس در يه وبلاگ ايراني رؤيت شد. خوشمان اومد

ولي به مقدسات قسمت مي‌دم، يه قولي بده. قول بده تبديل به يه«هم خدمتي» نشي

Anonymous ناشناس said...
pardis(sun) gofte bo0d biam injaro bekhonam
kho0ndam!
mi2ni hal mikonam yekki rahat fohsh bede!
man kheili bi adabam amma nemi2nam chera vaghty mikham unhame bi adabi(keh az nazare man eyne adabe!) benevisam nemito0nam! rahesh chiye?

Anonymous ناشناس said...
:)
mici!

Anonymous ناشناس said...
تو يه جمع مردونه كس كجا بود كه ازش بريد بالا ؟؟؟

Blogger ShaDow said...
ham esarbaz shodan
man hamun neptune am!goftam ke beduni:D

Anonymous ناشناس said...
khar too olagh:))
in axe kie in gooshe?:-?
mibinam yalda bazi be hame ja reside:>
manie cum ro ham nemidoonam:D

Anonymous ناشناس said...
یه 20 ماه دندون رو جیگر بذاری تمومه...اولش سختهوووبعد دیگه کون گشادیه...این یه تجربهٔ ثابت شدهٔ علمیه پسر!

Anonymous ناشناس said...
آخی یاد دوران سر بازی یکی از بچه ها افتادم
من که سر باز نبودم
از اون بیشتر غصه میخوردم
ایشالا زودتر بر میگردی

Anonymous ناشناس said...
nisti key mikhay biay up koni akhey alan daran azatoon khar hamali mikeshan che fajeei:(

Anonymous ناشناس said...
آش!

Anonymous ناشناس said...
اااااااااااااااااااا....نه ه ه ه ه ه...البرز گناه داری...نمیشه این یگی رو هم مث بقیه ی چیزا بپیچونی؟؟؟نکته ی لیلا جان هم بسیار ظریف بود...اون وسط کس از کجا آوردین؟؟؟:دی
...
بسیار مشعوف شدیم از دیدن این آقای تام ویتس...گوگولی گوگولی
راستی این آموزشی تموم شه نمیتونی یه جورایی بقیه اش رو معاف شی؟؟؟گناه داری....لاغر میشی...
:((

Anonymous ناشناس said...
مرخصی ندادن این هفته؟

Blogger nasha said...
این عکس آقا قهوه ای سوخته هه بسیار جالبه .ملیح و مهربان. مسخره نکنی ها . فک کردم خودتی . ملتفت شدم خارجکیه . انقد تو این کامنتا می گن کس آدم را به را تو خونه میگه مامان چشاش چار تا میشه .
من بلاگم بسیار مزخرف و تنهاست .
یه جورایی با تمام مزخرفیاتش اصرار داره نمیره . کمک شما رو می خواد . تشکر

Anonymous ناشناس said...
سلام کجایی البرز جون؟ دلم تنگ شده واسه ات و اون نوشته های خوشکلت. خداحافظ.

Anonymous ناشناس said...
pesar hesabi gertaret kardana.baba nisti.bia az onvara kozari.omidvaram eskeletet baghi monde bashe baraie shenasaie

Anonymous ناشناس said...
بابا پس تو جایی حاج البرز؟ چرا از صحنه به دوری؟