ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۵
به نظرم گه ترين سکس ممکن (البته اگه انال سکس زوری با يه دختر 17~18 ساله دول نديده رو فاکتور بگيريم)، سکس با کسيه که تموم مدّت ماجرا منتظره که کی ارضا بشی و بغلش کنی و "عزيزم دوست دارم..." و از اين کس شعرا تحويلش بدی.
خداوکيلی من به شخصه کسيو که بعد ارضا شدنم دوباره شروع کنه به turn on کردن من، ميذارم رو سرم حلوا حلواش ميکنم!



پ.ن: ايده اين پست موقع ديدن يه پورنوی ايرانی home made به ذهنم رسيد. از اين فيلما نبود که يارو يواشکی از دوست دخترش فيلم گرفته و يه دختر چاق کار نابلد بیریخت و يه پسر حشری لق لقو توش باشن. خداييش به عنوان يه فيلم آماتور، چيز توپّی بود. خصوصاً که دختر تو فيلم بعد اينکه طرف ارگاسم شد، يه دور ديگه شروع کرد يارو رو راه انداخت. من خداييش با اين موردش خيلی حال کردم.

پ.ن 2: بی تعارف ميگم آقا بد جور تو کفم! يعنی اصلاً آشنا و غريبه حاليم نميشه! از آخرين باری که دستم به يه دختر خورده يه ماه و خورده اي ميگذره. آخرين سکس که ديگه به تاريخ پيوسته فکر کنم... خلاصه از همينجا اعلام ميکنم من ناموس پاموس حاليم نيس! خودتون مراقب خودتون باشين.
18 Comments:
Anonymous ناشناس said...
marTkeye hashari man dge bahat nemichatam:D

Anonymous ناشناس said...
اساسا خجالت كه نمي كشي
چي بگم والا؟

Anonymous ناشناس said...
يك حمام گرم شديدا توصيه مي شود

Anonymous ناشناس said...
:)))))))) VIVA your hand in sarbazi

Anonymous ناشناس said...
:))
to aali hasty!

Anonymous ناشناس said...
من موندم چي شد كه تو اين جوري شدي.يعني من زنده مي مونم بيبينم تو آدم شدي؟

Anonymous ناشناس said...
oh ziyad nega nakon az in filma mesle inke bad joori zade bala

Anonymous ناشناس said...
eva!
nahaaaaaaaaa!
sikim khiari yani chi?
:d

Anonymous ناشناس said...
mibinam ke be bahaneye chos nale dari be dokhtaraye mardom khat midi ke... ;) dash shahbazet khar nis :))

Anonymous ناشناس said...
salam khoby ?na hal kardam ba nveshtehat ta emroz fkr mikardam kasy andazeye ali daie koskhol nist vali damet garm ke mano az eshtebah dar ovordi

Anonymous ناشناس said...
manzoret "kas" bood ya "kos"

Anonymous ناشناس said...
az saghf bro bala sham on me akhe dar yek mamlekate eslami dokhtar mibayest sex dashte bashad turn on ham bekonad? in fel haram dar haram ast. gonahe kabire darad albate agar an dokhtar gablash ba man lez dashte bashad eshkal nadara,vasalmo alayk.
az u che penhoOn manam to kafe hamchin 2khtari hastam yafti adresesho ba ma ham bede ;)

Anonymous ناشناس said...
فعلا یه سیفون بزن تا ببینیم چی میشه...

Blogger nasha said...
برام جالبه
تو عاشقه پاک بنوش میشی
دلت نمی خواد اون این کارا رو برات کنه ؟
کارای جنسی واست ناپاکه
درس همونطور که با تمام حقارت از شون حرف می زنی و بی ارزششون می کنی
باش تا صبح دولتت بدمد

Anonymous ناشناس said...
Even ability to cum over our Mind!

:))
اینکه طرف منتظر باشه که تو کی ارضا بشی بده ولی پسنوازش خیلی هم خوبه
من در همین جا از حقوق کلیه ی خانم ها که از نظر ساپورت احساسی به پسنوازش نیاز دارند (حتی اگر جمله ی دوست دارم درش نباشه)
دفاع میکنم

Anonymous ناشناس said...
داداش آشنا غریبه نداره ماله خودته امر کنی میکشیم پایین مرامو معرفتمون کجاست که داشمون تو کف باشه خلاصه خاستی بگو آدرس بدم ما طرفای قزوینیم قربونت برم

Anonymous ناشناس said...
پس کلا کیری هستی این روزا