ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، دی ۲۹، ۱۳۸۵
ديدی يه وقتی خواب خوب ميبينی وسطش بيدار ميشی دوباره ميخوابی که ادامه شو ببينی، ديگه اونو نميبينی؟ (در جمله پيشين، خوار فعل "ديدن" گاييده شده. تشکّر.) آره... حالا من ديشب خواب بودم خواب ديدم دارم يکيو حسّابی ميکنم! يعنی اصلاً خدا! وسطش فهميدم دارم خواب ميبينم، از ترس اينکه گه بزنم به خودم زود بيدار شدم. ديدم البرز کوچيکه سر فراز وايساده آماده شلّیک. يه کم نشستم تو جام که بخوابه، بعد من بخوابم. آقا تا خوابيدم دوباره ادامه ماجرا رو ديدم! باز زود بيدار شدم. ای خدا حالا چه گهی بخورم؟! اين همه وقت تو خونه از اين خوابا نديديم، حالا وسط اين بيابون من بتّرکونم تو شورتم کی حالشو داره بره حموم کلّه صبح؟! کی حال داره شلوار ملوار بشوره؟! بکش بيرون از ما جون مادرت!
باز خوابيدم... و خداوند داگی استايل را آفريد...

هيچی ديگه. ديدم اين طوری بخواد بشه من صبح به گا ميرم. نيگا کردم ديدم ساعت يه ربع به پنجه. پنج هم بيدار باش ميزنن. بيخيال شدم ديگه نخوابيدم. حالا ما که به گا رفتيم هيچ. ولی آقا جون البرز من اصلاً يادم نيس خواب کيو ميديدم يعنی فرداش هر چی فکر کردم کی بود با اين کس و کون رديف، يادم نيومد. خلاصه هر کی بود، حلال کنه. فکر کن يه شب به يه سرباز بدبخت دول به دست حال دادی. اجرت با آقا امام حسين.

------------------

آقا شرمنده. اين بلاگفا ما رو گاييد آخرشم نشد جواب کامنت بعضياتونو بدم. همينجا جواب ميدم:

به الف - ب : والّا من نديدم اينو. مال کيارستميه؟ راستی اين شعره باحال بودا! ايول.
اتّفاقاً منم کرم همذات پنداری دارم. بد چيزيم نيس. زيادم طول نميکشه. حالشو ندارم بشينم همذات پنداريامو کش بدم. ولشون ميکنم فی امان الله.
راستی اين ping که کردی منو يعنی دقيقاً چيکارم کردی؟ والّا من که نميدونم چيه. اگه کار خوبيه، که خوب عيب نداره. کردی که کردی. نوش جونت. بعداً برام بگو چيچيه و اينا.

به مورچه سياه : ميبينم که تو ملاج تو هم ريدن! چه مرگته تو دييييوانه؟!

به دريا نيز ميميرد : آره آقا! اصلاً ما ميريم سربازی آدم ميشيم تا کون حسود بترکه!
11 Comments:
Anonymous ناشناس said...
هه هه هه...میگم الی این البرز کلی واست احترام قائله...از همین پستش فهمیدم...چون در حالت نرمال این جوری میگفت:
:
این پینگ مینگ چیه ما که نفهمیدیم...محض احتیاط .....:دی

Anonymous ناشناس said...
salam alborz joonam delam barat ye zare shode baba kojaei to khabari azat nist ta ye modatam web loget baz nemishod :dalborz to to khabam mikoni baba ey val faaliyatet ziade ha:d sar bezan bye

Anonymous ناشناس said...
سلام ... از قديم گفتن « بدشانسي كه باز آيد ..... گوز وقت نماز آيد ! »

Anonymous ناشناس said...
راستي ... بهت لينك دادم

Anonymous ناشناس said...
اول ارز همه نه خسته البرز خان.بيبينم خواب ميديدي يا سريال سكسي.دوما"فعلا" اوني كه داره پاره ميشه توي نه من

Anonymous ناشناس said...
hamun tokhme dozardat
:))
mibinam ke tu sarbazkhune ham das varnemidari!yamdame ye bar dashti rihana ro...!

Anonymous ناشناس said...
LOOOOOOOOOOOL pesar che bahal bod in post , khab haye sexy , badish ine ke adam zamani ke az khab bidar mishe mibine khab bode va koli halesh migire

Blogger nasha said...
اصولا خوابای پورنو سه دسته اند :
1. خواب های دسته ی اول
2.خواب های دسته دوم
3. خواب های دسته سوم

Anonymous ناشناس said...
خوب مینویسی. از بی پرده بودن خیلی خوشم میآد. به شما لینک دادم رفیق. شاد باشی. به ما هم سری بزن. تابعد

Anonymous ناشناس said...
مرسی رفیق
آرکایو گروه خیلی خوبیه. دو تا آلبوم و یه کنسرت ازشون دارم. تو سبک پینک هستن. اونی هم که گفتی یعنی چی اسم یه فیلم از دیوید لینچ هست. یعنی مرد کله پاک کنی. خوش باشی بازم سر بزن

Anonymous ناشناس said...
ببخشید نظرتون رو خوب نخوندم.جواب بیربطی دادم. اگه فرصت شد حتما تو وبلاگ صحبش رو میکنم. اگه خیلی عجله داری برو سایت فکسون بخش دیوید لینچ. میتونی چیزهای خوبی گیر بیاری. تو وبلاگم به فکسون لینک دادم
در ضمن شما گروه کشمیر هم گوش دادید؟ عالیه.
تابعد