ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۸۵
يه شعری داشت شل سيلورشتاين که يه بابايی بود فقط 3 تا جمله بلد بود بگه: "سلام" ، "حال شما چطوره؟" و "خداحافظ". (همين بود ديگه؟ حالا هرچی که بود فقط 3 تا جمله بود.)
بعد اين آقاهه عاشق يه خانومی ميشه و ميره بهش ميگه "سلام! حال شما چطوره؟ خداحافظ." و ميره. و خوشحاله از اينکه تموم حرفاشو زده!

حالا وضعيت من شده عين همين يارو. يه خط جديد گرفتم، با اين گوشی کلنگی که دارم سازگار نيس! وقتی سيم کارتشو ميذاری تو گوشی، فقط ميتونی حد اکثر 7 کاراکتر sms بزنی! بيشتر از 7 کاراکتر بشه send نميکنه! خلاصه منم مجبورم همه حرفای دلمو تو 7 کاراکتر بزنم، خوشحال هم باشم که همه حرفامو زدم!


پ.ن: آقا حالا هيشکی هيچ درمونی واسه اين مشکل ما سراغ نداره؟ (به غير از عوض کردن گوشی که فعلاً مقدور نيس). خلاصه اگه يکی راهنماييمون کنه شيرينيش محفوظه ها!
13 Comments:
Anonymous ناشناس said...
mituin beri zabune chini yad begiri ke har alamateshun khodesh ye tumar mani dare!
:d
bad az un estefade koni harfat ro bezani!

Anonymous ناشناس said...
خب بدون گوشی عوض کردن هم ميتونی ...

يکم صبر کن....

آهان...

اس ام اس نزن...ميميری ؟؟؟

اگه نميميری که هيچی ٬‌تازه مشکلت هم حل ميشه و اگر هم ميميری دو راه داری...يکی اينکه بميری و اون يکی اينکه اينقدر کارت اينترنت نخری و زرت و زرت اينجا رو آپديت کنی و قول ميدوم بعد از دوماه بتونی يه گوشی قسطی بخری.

خيلی فکر کردم ولی بيشتر نميتونم کمک کنم!!!

Blogger elz bitter said...
akheeeey :D

Anonymous ناشناس said...
belllloooooooooore mani! Badane mani assan!

Anonymous ناشناس said...
ideE nadaram :P

Anonymous ناشناس said...
okh mazerat! oon arajif az man bood...nemidoonam chera nemishod comment bezaram....mikhasam begam kheili shabihe holden karfildi , neveshtehato ham doost midaram kheili

Anonymous ناشناس said...
متاسفانه نمی تونم کمکی بهت بکنم
....
سر بزن
یه چیزی گذاشتم
بعید می دونم بدت بیاد!

Anonymous ناشناس said...
OSOOLAN ADAMI NISTAM KE YE CHIZE KHSO VASE HAME COPY VA PASTE KONAM
OONAMFAGHAT VASE U NEVESHTAM\
BARAYE DIGARANAM CHIZAYE DIGE NEVESHTAM
ممنون از حضورت

Anonymous ناشناس said...
نه والله! اون رویا من نیستم. من خودم هیچ از این مشابهتهای اسمی خوشم نمیاد. عرضم به حضورت که من همیشه با همین آی دی بلاگ اسپات واست کامنت میذارم که با کس دیگه عوضیم نگیری.

Anonymous ناشناس said...
ما اوچيک شماييم

نه بابا بيخيال شو ٬ من که خيالی ندارم :ي

هروقت حال کردی بيا و دستت هم رفت يه کامنت بزار...

کجا به سلامتی ؟؟؟

مسافری ؟

به هر حال حال دادی سفتتتتتتتت

Anonymous ناشناس said...
خودمونیم ها حاجی، ما خیال می کردیم این وبلاگ واسه ی تنویر افکار عمومی دایر شده؛ ولی تازگیا داری ازش استفاده ی بهینه می کنی!
حالا اینا به کنار؛ انگار کد بلاگ رولنیگم کپی نکردی تو تمپلاتت: بلاگ رولت آخه از جاش تکون نمیخوره! (اینا رو محض این گفتم که بدونی ما خدمات بعد از فروشم داریم!)

Anonymous ناشناس said...
جور گوشیت طور دیگری است.فقط همین.

Anonymous ناشناس said...
یک کار می تونی بکنی
....
نه اون کارو نمی تونی بکنی
باید یه کار دیگه بکنی
متوجه شدی که
هر وقت سوال داشتی رو خودم حساب کن
فدای تو Anonymous