ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
پنجشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۵
يکی از رفيقام از 6:00 عصر تا فردا صبحش کنار يکی از اين سينماهای جشنواره فيلم فجر خوابيده که بتونه بليط های کامل جشنواره رو بخره!
ملّت کس خل شدن به جان خودم...


پ.ن: آقا من خودم خوره فيلم و اينام، ولی خداوکيلی اين مدليش ديگه هيچ رقمه راه نداره! فکرشو بکن من کس مغز پارسال کارت بازرسی و نظارت جشنواره داشتم که باهاش ميتونستم هر فيلمی رو تو هر سينمايی ببينم. حاصلش چی؟ هيچی. از زور کون گشادی اصلاً هيچ کدومشونو نرفتم.

پ.ن 2: حالا نه که همه هلاکن کس شعرای منو بخونن، خواستم بگم من اکانتم پارس آنلاينه، باهاش وقتی با اينترنت اکسپلورر ميخوام برم تو بلاگم، نميشه. با فايرفاکس ميرم ميشه. اينم بديش اينه که برا ديدن پستای جديد بايد ctrl+F5 بزنی وگرنه همش پستای قبليو نشون ميده. خلاصه همين ديگه. يعنی خواستم بگم نمردم. اگه واسه شماهام اينجوريه، کار منو بکنين.


پ.ن 3: آخه حاجی! تو که ميگی بيام سر بزنم به وبلاگت، اقلّکندش آدرستو ميذاشتی نه!
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
لطفن شعری که تو وبلاگم گذاشتم رو بشنو.

Anonymous ناشناس said...
لطفن شعری که تو وبلاگم گذاشتم رو بشنو.

Anonymous ناشناس said...
حالا این ریفیق کسخولت پایه نمی‌خواد؟