ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۵
ناموس

- اسلحه مثل ناموستون ميمونه! چطوری نميذارين دست کسی به ناموستون برسه؟! اسلحه هم همينجوره.

- پسر! يه سرنيزه بهت دادن نيگه داری، زيرش موندی! فردا که زن گرفتی چطوری ميخوای ناموستو نيگه داری؟!

تو اين سربازی از اين جمله ها خیلی ميشنوی. فقط 2 تا چيز هست که جالبه: اوّل اينکه آدم کفرش در مياد وقتی ميبينه ما مردای ايرونی چقدر اين مسئله ناموس برامون مهمّه! يعنی قشنگ ملّت اسير اين ناموس و اينان ها! بدبختيم اينجاس که هر کير خری رو ميتونی يه جوری بپيچونی بچسبونيش به ناموس و اينا، طرف هم مثل يه گوريل شرطی ناموس پرست، هر گهی رو که ازش بخوای بخوره! دوّمش هم اينکه آقا به خدا من اينجور که مراقب اسلحه ام هستم، عمراً مراقب خواهرم نبودم! هرجا هروقت هرجور با هرکی دلش خواسته رفته اومده، کسيم ندزديدتش. جان من بکشين بيرون از اين ناموس پاموس بابا گاییدین ما رو!

پ.ن: راستی آقا من حالشو ندارم اين ناموس و اينا رو تحليل ساختاری کنم ها. دوستان فمينيست بيان تحليل کنن... من فعلاً تحليلدونم گشاد کرده.

10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام برادر بسيجي
اخه شما مردا ناموستونو به شكل شي ميبينيد مثل اسلحه براي همين انقدر مراقبيشين
البته دور از جونه تو البرز ما تو رو گذاشتيم تو رده سيب زميني ها

Anonymous ناشناس said...
:D
man ham chizi azesh nemidunam!

Anonymous ناشناس said...
من قول میدم ناموسها خودشون مواظب خودشون باشن .........شما همون مراقب اسلحتون باشید.

Blogger sara said...
البرز من همیشه تاخیر فاز دارم. یعنی مرتب چک می کنمت! ها ولی نمی شد بنویسم. حالا چند تا چیز:
1. من با این طرحی که از قاری کشیده بودی کلی حااال کردم
2. من اصن اینجوری که فک می کنی نیستم. البته در مورد خوشگلیش درست فک می کنی ها(هوووووووو) ولی من موهای بلند دارم و پوستم تیره است اونجوری که پسر بی ادب های تهران می گفتن زیاد تو فر موندم. اینجا هم اصن نمی فهمن ایرانی ام. فک می کنن اسپانیایی یا مکزیکی ام!
ولی اکثر دوستایی که منو دیدن چه حضوری چه تو وب کم می گن من اشتباهی بلاگ نویس شدم! چون بیشتر بلاگ نویش ها چاق و زشتن!(هوووووووو. جالبه خودم می گم بعدش خودم خودمو هوو می کنم!)
من تو بازی شرکت نمی کنم چون ضایع می شم! ولی در مورد تو می نویسم که ضایع نشی!در کل من فک می کنم قیافه ات جالب باشه و موهات که خوب کوتاهه ولی فک کنم از اونایی نباشی که پشت نگاهشون هیچی نیست! میدونی چی می گم؟ دراز هم نیستی ولی احتمال اینکه کوتوله باشی هم خیلی کمه! انگشت هات چندان باریک نیستن،نه؟

Blogger don sifon said...
من فقط از کیر مبارکم مثل ناموس نگهداری می کنم!

Blogger don sifon said...
راستی با مطلبت خیلی حال کردم مخصوصا گوریل شرطی ناموس پرست" ا"

Anonymous ناشناس said...
agha ye kalam migofti , VIVA BI NAMOSI Marde iranie dige karish nemishe kard , na be dare , na be bare , hazrate agah hese malekiyatesh gool mikone va rage
ghayratesh bad mikone . man yekisho daram vavaylaaaaaaaaaa
az mard haye irani , ama gozashte az hame chiz , gahi in hes naze , nemidonam chera , adam ehsas mikone tarafesh , ye joori be adam etminane khater mide toye sabet kardane dost dashtanesh , albate NA hamishe ha .
Takbir
Newsha Akbar

Anonymous ناشناس said...
سرباز صفر البرز:
برپا! مواظب اون سرنیزه باش که نزنی ناموستو سوراخ سوراخ کنی؛ فوری هم آپ کن که خسته شدم از بس این پست قدیمی رو دیدم! ا

Blogger void said...
این کلمه ناموس از همان بچگی من را یاد اندام جنسی زن می انداخت. هنوز هم اولین معنایی که از آن به ذهنم متبادر میشود همان است.

Anonymous ناشناس said...
ba in ke midonam kolan nabaiad to zendegi kasi dekhalt koni
vali chi konam az kontrol khareg shodast .bad form namos parstam