ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۵
يه توالت تو گروهان ما بود، درش يه صدای خاصّی ميداد. اوّل موزيک متن Requiem for a dream ويلنسل يه نتی رو ميزنه، اين دستشوييه درش دقيقاً همين نت رو ميزد! دفعه اوّلی که درشو باز کردم کفم بريد! يعنی در حال ريدن تموم مدّت آهنگ اين فيلم تو مخ من بود...

پ.ن: يعنی دهنتون گاييدس! دو ماه آموزشی رفتم، حالا تا دو سال ديگه ميخوام بشينم از خاطراتش بگم! ولی دل ناگرون نباشين. ميگذره.

پ.ن 2: آقا جون مادرتون يكي بياد مثل بچه آدم به من بدبخت ياد بده اين پينگ كه ميگين من بايد بكنم، چيه؟ چه جوري بايد بكنم؟! به خون امام حسين من نميدونم پينگ چيه! شماها كه با كلاسين يادم بدين! (تيريپ التماس داااااااغون به اين ميگن ها!)
10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
خيلي ازت بدم حالمو به هم زدي با اين خاطراتت

Anonymous ناشناس said...
به سلامتی که تموم شد . ولی زود گذشت تو ذهنِ من . موزیک متن این فیلم که آدمو خل می کنه . مخصوصاً اگه حافظه ی تصویریتم قوی باشه و جلوی چشمات بیان صحنه های فیلم . چه دستشویی رفتنی بشه !

Anonymous ناشناس said...
dar morede google vaghean movafegham
vali to be ma rahm mikoni va khateratet ro mikoni ketab va har kasi ke khast mikhare
:D

Blogger nasha said...
آره خداییش بضی وقتا درو دیوار آهنگ می زنن
من کوچیک بودم با سر قندون درامز می زدم بسی حال می داد

Anonymous ناشناس said...
Bazam Khoobe 2 Mah Boode Age Amoozeshi 2 Sal Bood Chi Mishod :-" :D

Anonymous ناشناس said...
ey val ba oon vaziyat ridan jalebe ha ye negah bendaz shayad ye asare honariyi chizi be voojood oomad


rasty chera ping nemikoni?

Anonymous ناشناس said...
manam neiiiidooonam ping chie:(

Anonymous ناشناس said...
خیلی خوب این یه دفعه رو استثنائا: وگرنه دیگه خیال نداشتم تو کامنت دونی به این بی وفائی بنویسم:
برو به
http://www.blogrolling.com
بعد روی ستون سمت چپ این کلمه رو پیدا کن وروش لینک کن
ping form
میرسی به یه جائی که اسم وبلاگت و آدرسشو اونجا وارد می کنی و به سلامتی پینگ می کنی.
اینو نوشتم، اما اگه باز غیبش بزنه وای به حال خودت و کامنت دونی ات.

Anonymous ناشناس said...
منظورم این بود که روش کلیک کن عوضی نوشتم روش لینک کن.

Anonymous ناشناس said...
تو خودت قند و نباتی ....

پينگ ميخوای واسه چی ؟؟؟

آدم به اين توپی...
اصلا پينگ کردن مال آدمهای خرابه نه شما !!!

حالا هم که ميدونی....
ديگه مهم نيست....

ولی نکن زياد !!!!