ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۵
يه بازی تازه
اين راهب عزيز يه بازی راه انداخته، با مزّه اس. يعنی من که برام جالب بود. توضيح در مورد بازی رو تو بلاگ خودش ميتونين بخونين.
تجسّم من از اينايی که اسم ميبرم، اينه (3 تا پسر نوشتم و 3 تا دختر، که بهم نگين کس ليس) :

مکابيز: قد متوسّط، موی نه خيلی کوتاه و نه خيلی بلند سياه، صدای يه خورده بم.
ناشا: يه دختر ريزه ميزه، چشمای قهوه اي، نه چاق نه لاغر با موی پسرونه.
بی نام: يه پسر با قد متوسّط، سبزه، موی سياه ژل زده، با چشمای قهوه اي روشن.
الی: قد حدود 165، موی کوتاه سيخ سيخی سياه سياه، با آرايش غليظ (از بس که خودش چند بار تو نوشته هاش از آرايش کردنش گفته، رو تصويرش تو مغز منم اثر گذاشته!)
حميدقلی: يه پسر تقريباً تپل با قد حدود 180 و موی کوتاه و نيش باز!
سارا: مو ها تا روی گوش (يا يه خورده پايين تر)، پوست روشن، چشمای درشت (کلّاً تو ذهن من خوشگله. بيشترشو ديگه خدا ميدونه).


پ.ن: خيليا هستن که يا خودشونو ديدم يا عکسشونو. طبيعتاً تصويری که ازشون دارم جای تصوير ذهنيمو گرفته. يه عدّه هم مثل دن سيفون يا راهب هم که از قديم نديما ميشناسم، اصلاً تصوير خيالی ندارن.

پ.ن 2: طبعاً من همينايی رو که در موردشون نوشتم به بازی دعوت ميکنم ديگه!
18 Comments:
Anonymous ناشناس said...
اينجا يه چيزايي داره آدم خوشش مياد ... نمي دونم / شايد يكيش نوشته ي اون بالا باشه . شايد اسمش ... اني وي خوندم رفيق. باشيد

Anonymous ناشناس said...
اينجا يه چيزايي داره آدم خوشش مياد ... نمي دونم / شايد يكيش نوشته ي اون بالا باشه . شايد اسمش ... اني وي خوندم رفيق. باشيد

Anonymous ناشناس said...
چرا 2 بار فرستادم ؟! بازي جالبي بود راستي

Blogger nasha said...
بازیه جالبه ها ولی مشکل اینه که من کس زیادی رو نمی شناسم یا برام انگیزه نداره . درک می کنی چی می گم . راستی تو اصن تخیلت خوب نیست

Blogger nasha said...
alborz!
che fayede dare ma hamo tasavor konim
hameye eshtebahat male tasavore alakie
man ke bash hal nemikonam
too in bazi sherkat nemikonam vali age dust dari beduni chi dar moredet tasavor mikonam : kami soorat gooshti ghad 185 moha porposht albate hala na . cheshma dorosht . laba dorosht . kolan too por . mibini in hameye on chizi ke man dar morede u doos dashtam . ma injoori tasavor mikonim

Anonymous ناشناس said...
از شش موردي كه گفتي فقط
سه تاش درست بود.خوبه بد نيست .موفق ميشي .ولي جدا موندم تو از كجا فهميدي من پسرم.تو اين مورد وقعا گل كاشتي

Anonymous ناشناس said...
اگه گفتی من مردم یا زن؟!!! :) ا

Anonymous ناشناس said...
labbaik goftim da`vatet ro baradar , rasty muham dige dare boland mishe 4,5 cm shode , dige ham parkalaghi nist ;)

Anonymous ناشناس said...
خواهشمند است آدرس ما را عوض فرمائید.

Anonymous ناشناس said...
درود بر شما،

وبلاگ (( آخوندَکهای کِرواتی و مُومِنین مُدِرن )) بروز شد:

دوره‌ی رضاشاهی و دوره‌ی آيت‌الله خمينی
http://akhoondak.blogfa.com/post-6.aspx

اگر دوست داشتید سری بزنید، خوشحال می شوم.

بدرود و پیروز باشید

Blogger ShaDow said...
uhhum...bazi konid farzandan!
har 6 tash dorose dorugh chera...man asab nadaram!
dige hata too bazi ham nisam!

Blogger ShaDow said...
blbazi ke nemidin mano hich...mashrut ke shodam hich...hishkiam naghdam nemikone...bad vaghty migam daresho gel begiram migin na!
pas nokhodiam dige...
alborze zagrose damavand!!!!!

Blogger ShaDow said...
MAN KEY DAD ZADAM....KHODET SEDATO BOLAND NAKON!:D

Anonymous ناشناس said...
خب میخاستی عکس خودتو بذاری اینجا...

Anonymous ناشناس said...
خب میخاستی عکس خودتو بذاری اینجا...

Anonymous ناشناس said...
چاکر داش البرز هم هستیم ...آقا من بعد از 20 روز تازه کامنت هامو چک کردم ..از این بازی هم تازه خبر دار شدم...سر فرصت یه حالی به برو بچس میدیم

Anonymous ناشناس said...
داداش تو ما رو توپول کردی رفت حالا بیا چاقالمونم بکن دیگه
D:

Anonymous ناشناس said...
از شوخی بگذریم یه چی تو دلم مونده میخوام بهت بگم ...من تو این مدت تو وجود تو خودمو دیدم
اولش این خود دیدن رو به حساب وجوه انسانی بین خودم و خودت تلقی میکردم ولی الان فکر مینمقضیه فراتر از تعاملات وبلاگیه
ببینم من و تو با هم داداش نیستیم ؟؟!!