ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۸۵
زيبايی شناسی آشخورانه
جالبه. خيليا با ديدن سربازی که داره روزای آخر خدمتشو ميگذرونه، به گا ميرن. يعنی قشنگ دپ سنگين ميزنن ها! وقتی فکر ميکنن باس 15، 16 ماه ديگه بدن تا برسن جايی که اين بابا الان هست، رسماً مخشون ميگوزه!
خداوکيلی من نميفهمم چرا اينا اينطوريه ذهنشون. من واقعاً با ديدن سربازی که روزای آخر خدمتشه حال ميکنم. ميدونی چه جوريه برام؟ برام مثل ديدن عکس چه ميدونم مثلاً قشنگيای آفريقا ميمونه. من ميدونم عمراً نميتونم برم فلان جای ديدنی آفريقا رو ببينم؛ ولی عکسش فيلمش ايناش قشنگن! آدم با ديدنشون به گا نميره!

ديدن سربازی هم که داره خدمتش تموم ميشه همينطوره. به نظر من آدمی که اعصابش با ديدن اين سرباز به گا بره، درکش از زيبايی در حد صفره!


پ.ن: مراسم اسکار رو هر سال one tv مستقيم نشون ميده. تکرارش رو هم one tv و mbc 4 هر دو پخش ميکنن.

پ.ن 2: ببينم تو جدّی جدّی معنی اين اصطلاحا رو بلد نيستی يا منو اسکل کردی؟ خودم حدس ميزنم مورد دوّم باشه. نکن آبجی. سرباز جماعتو اسکل نکن. آره.
2 Comments:
Anonymous ناشناس said...
این به خاطر روح بزرگیه که داری
آفرین بر تو جوون

Anonymous ناشناس said...
nemidunam khob manish ro!
ajab badbakhti hast ha!