ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۸۵
چند سال پيشا بابام ميگفت "همين کيومرث صابری (گل آقا) که الان شده سمبل طنز وزين و پاک، زمون دانشجويی ما چماقدار بود ميتينگ به هم ميزد". من خداييش باورم نميشد! حالا امروز يه مصاحبه با ده نمکی خوندم، همچين توپ و روشنفکرانه و با تساهل و تسامح حرف زده بود که نگو!
فکرشو بکن يه روز همين ده نمکی واسه بچه من بشه مثلاً يه فيلمساز روشنفکر! من چه جوری به بچه ام بگم که اين بابا يه روزی سردسته کسانی بود که ما ها رو تو دانشگاه خونی ميکردن؟

پ.ن: من منظورم الان نبودا! ميگم فرض کن 20 سال ديگه، اين بابا اگه به چشم بچه من روشنفکر به نظر برسه، چی ميشه. در مورد کيومرث صابری هم والّا راست و دروغش پای بابای ما. اون که اين طور ميگفت.
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
من این فیلمو ندیدم ولی با توجه به کسایی که فیلمو برام تعریف کردن و تیکه هایی که ازش دیدم و نقدایی که ازش شنیدم حدس زدم یه چیزی تو مایه های کس شعر باشه. البته فیلم کس شعر توی مملکت ما زیاد ساخته می شه ولی نکته اینجاست که این بابا شاکی بوده که چرا بهش سیمرغ ندادن
من همون موقعها یه مطلب دربارش نوشته بودم

Blogger void said...
قیاس درستی نبود. اگر صابری واقعا چنین پیشینه ای داشته (من اولین باره که میشنوم) لااقل در بیست سال اخیر آثاری از آن در منشش دیده نشد. در مقابل ده نمکی دقیقا همون آشغالیه که بود. فقط بهش افسار بستن و فرمش عوض شده. محتوا همونه که سابقا بود.

Anonymous مانا said...
وای ی ی ی! واقعا؟ کمه کم ده دیقه است رو این پست هنگم