ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۸۶
آقا دهنی از ما گاييدن... دهنی از ما گاييدن... آقا دهنی از ما گااااااااااااييدن که اون سرش ناپيدا. ولی خوش گذشت! با تموم وجود حال ميکردم موقع تنبيه شدن! يعنی هی پيش خودم ميگفتم "تنبيه کنين مادرجنده ها! من 10 روز رفتم حال و حول کردم! هرچی ميخواين تنبيه کنين!"
يه تيريپايی شده بودم مثل بهروز وثوقی تو کندو. اونجا که از آخرين کافه اومد بيرون...
خيلی حال داد.

پ.ن: تخممونم نتونستن بخورن عزيزم. بله خواننده عزيز! با شما هستم که گفتی تجديد دوره ميشم! هيچ غلطی نتونستن بکنن. پرونده ها همه قبلاً رفته ستاد نيرو. تنها کاری که تونستن بکنن تنبيه کردن زير آفتاب بود. که اونم بد نبود. کلّی مفت و مجّانی آفتاب خوردم برنزه شدم ويتامين د جذب کردم!
ولی آقا دهنی ازمون گاييدن ها...


پ.ن : وااای خدای من! کافه شوکا رو هم که بستن! جنبش روشنفکری ایران حالا کجا بره؟!

پ.ن 2 : به نظرت يه نفر بايد چقدر خوش خيال باشه که خبر تعطيل شدن کافه شوکا رو به من بده و منتظر واکنش خاصّّی باشه؟!
14 Comments:
Anonymous ناشناس said...
نمي دونم ! يه ذره تقلب به قولش " بگو صرفه با كدومه ؟ " اين بخش منظور به فهميدن و نفهميدن خوب اينه كه خودمم نمي فهمم چي ميگم الان مي تونن به جا اينكه خيلي اين حرف و كشش بدم راحت بگم " بگو صرفه با كدومه فهميدن يا نفهميدن ؟‌" الان ياده اون پست نوشته اي افتادم كه در مورد شاملو بود ..
...
بحث كامنت در مورده اون جوونك ميلون زن بود بعد ديدم اين جا متفاوته بعد دوباره شروع كردم به خوندن دوباره خواستم بنويسم و تاكيد كردم كه فونت اين كامنتا تحريكي هست براي دوباره نوشتن ...

و ...
شايدم خواستم بگم من كل وبلاگ و خوندم بعضي وقتا نميشه نگفت چون بايد گفتني ها گفته شه نيتم اين بود كه بگم من كل وبلاگ و خوندم ما نه مثل همه !
دوباره شد قضيه ي شاملو

Anonymous ناشناس said...
واي چه قدر غلط املايي ...
تو كامنتم هست

Anonymous ناشناس said...
بابا تو ديگه چه موجودي هستي

Blogger void said...
آقا این پستت به طرز غریبی چسبید.

Anonymous ناشناس said...
آقا من بهت گفته بودم که تخمتم نميتونن بخورن!

ديدی؟

اصلا تخمت کو؟

اينا ٬ اينم مدرک!!!

حالا تازه راشيتيسم هم نميگيری و ميری از مملکت برای دو سال نگهداری ميکنی و خودت رو به گا ميدی که مملکت به گا نره.

اصلا از وقتی تو رفتی سربازی من دلم آروم شده

:ي:ي:ي

Anonymous ناشناس said...
hala koja oftadi?ba koon too kare ya ?????

Anonymous ناشناس said...
جالب صمیمی بی تکلف راحت بدون ترس می نویسی.از نوشته های روشن فکرانه که هیچ وقت عملی نمی شن بدم میاد.روزگار خوش

Anonymous ناشناس said...
:)

Anonymous ناشناس said...
agha man az to too blogam taghdir kardam:D
ZAYAM NKON va masalan azoon zaboonaye yahoo..

Anonymous ناشناس said...
bekhodam ina neveshtam.ta post kardam yeki oomad ye nazare kheili bad dad manam pakesh kardam/khejalat keshidam akhe...

Anonymous ناشناس said...
آقا من حال کردم از نوشته هات. يه شات همه رو خوندم. خيلي با حالي. الان ادت ميکنم

Anonymous ناشناس said...
ای بابا بازم بگو نظام بده....بده پول سولاریوم ندادی؟بده استخونات قوی میشه بده؟
ولی بی شوخی خدا بد نده آقا....

Anonymous ناشناس said...
روسپی بی گناه said...
جالب صمیمی بی تکلف راحت بدون ترس می نویسی.از نوشته های روشن فکرانه که هیچ وقت عملی نمی شن بدم میاد.روزگار خوش

8:38 PM

................

ببين عجب آدمای منگولی توی اين وبلاگ ها پيدا ميشن!؟؟؟

به اين کس شعرها ميگن نوشته های روشنفکرانه که عملی نميشن!!!

به خودت شک نکردی؟؟؟

Anonymous ناشناس said...
عادل مشرقی :
برادر نوشته رو بد خوندنی
روسپی بی گناه نوشته از نوشته های روشنفکرانه- که از نظر او ویژگیشون اینه که هیچ وقت عملی نمیشن- بدش میاد.
به عبارتی معتقده نوشته های البرز
ازسری نوشته های روشنفکرانه نیست.
و در عوض ساده و بی تکلفه