ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۶
نشسته بودم تو تاکسی هدفون تو گوشم بود، يه مامان بچه به بغل هم کنارم نشسته بود. بچهه هی هدفون تو گوش منو انگولک ميکرد، منم برنميگشتم نيگاش کنم. گفتم مامانه حالا معذّب ميشه بيخيال. آخرش خنده ام گرفت از کارای بچهه، برگشتم يه ادا اصولی در بيارم، ديدم تو جفت گوشای بچه سمعک گذاشتن. بچهه هم نيگاه ميکنه به گوشای من، نگاهشم به جان خودم دقيقاً تيريپ همدردی و اينا که "آره ميدونم چی ميکشی دهن آدم گاييده ميشه با اين سمعکا" و اينا!
کلّی حال کردم با نيگاهش!
5 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام. این چندتا پست آخرت خیلی کیف داد ها.

Anonymous ناشناس said...
خوشحالي باهات همدردي كردن

Anonymous ناشناس said...
..........طفلی

Anonymous ناشناس said...
ای‌ول! واقعاً ای‌ول

Anonymous ناشناس said...
yani alan sare karam daram mimiram az khandeh age mano biroon konan taghsire in poste shomas.