ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
پنجشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۶
تو بیرجند بودن تنها بدیش دوری از خونه اس, که خوب طبعاً مشکلی نیس. ولی آقا آی وقت خالی دارم! آی وقت خالی دارم! یعنی از صب تا شب صرفاً داریم دسته جمعی (یا تک تک) کس موش چال میکنیم! رسماً!
شاید خونه بگیرم با یکی دو نفر (جمع کن پک و پوزتو! عمراً نمیخوام الواطی کنم!)
هرچی دلم بخواد وقت کتاب خوندن دارم. آقا کتاب معرفی کن. چاکریم.

پ.ن 1: آقا این "گفتگو در کاتدرال" رسماً مغزمو نمود! ولی خیلی فاز داد... دمت گرم!
پ.ن 2: حال میکنی دیوید بکامو؟ شیک خودشو تحمیل کرد دوباره به اون مرتیکه مربیشون که فامیلیشم یادم نیس. حال میکنم باهاش!
9 Comments:
Anonymous ناشناس said...
عطر سنبل عطر کاج از فیروزه جزایری

مرگ قسطی ار فردینان سلین

Blogger Shahrokh said...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

Blogger Shahrokh said...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

Blogger Shahrokh said...
Lucky you, read: "Chashmhayash" from Bozorg Alavi

Also "Kaveer" az Shariati to toast your heart a way

Blogger don sifon said...
واقعا من که تحت تاثیر قرار گرفتم. راستی بلاگ اسپات به طرز غریبی فیلتره! من که با سی پروکسی تونستم بیام تو کامنتها. ولی بریا ساین این و پست گذاشتن و کامنت گذاشتن پیج نات فاند می ده! یعنی هرجایی که به خود آدرس بلاگر اشاره داشته باشه!

Blogger don sifon said...
اونجا کتاب فروشی درست و درمون نشون کردی؟ من بهت همون جستجو رو پیشنهاد می دم. پوست انداختن فوئنتس هم خوبه...

Blogger NewshA. said...
Alo Alo Seda man miad ?
Az newsha be Birjan
be alborzi joonam
Khobi? :x
Delam vasat ye chike shode bod
Kasi ke behet govahi nameh nadad
olagh ast
Kasi ke to ro birjand andakht
Kore khar ast
Vasalam
Ketab bekhon hal kon .
Fadaaaaaaaaaa Nanazi

Anonymous ناشناس said...
چاكرخواتم !! ..
(ماچ)

Anonymous ناشناس said...
ba tamam ab'ade wasi wa layatanahiye kos khol boodanet , kheili chakeretam aziz.azoon bahalashi.