ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۶
اگه میدونستین با هر دفعه دیدن "one unread message" تو ایمیلم چه حالی میکنم و هر دفعه با دیدن یه دعوتنامه از هر کدوم از رفقا واسه عضو شدن تو یکی از این نوادگان کس شعر orkut و امثالهم، چه فحشی به جلو و عقب فرستنده نثار میکنم، هیچوقت زحمت فرستادن چنین تحفه هایی رو برا من نمیکشیدین. به جان خودم!


پ.ن: دقت کردی به دو تا حرکت اخير تلويزيون؟ اوّليش اين که تو تبليغ اين سريال طنز جديده، آهنگ تيتراژ رو مطمئنّم که محسن نامجو ميخوند. ولی الان که پخشش ميکنه صدای يکی ديگه اس. دوّم هم اينکه دقت کردی تو بازی تيم ملّی با ازبکستان، صليب کشيدن آندرانيک رو سانسور کردن؟
6 Comments:
Anonymous ناشناس said...
nemidoonan dige! hey miran roo asabe adam!

Anonymous ناشناس said...
آي گفتي! آي گفتي! حيف فحش! من نمي دونم بعضيا تا حالا واسه من ده پونزده تا از اين دعوتنامه ها فرستادن، من نمي دونم لامصب خودش وقت مي كنه ماهي يه بار توي همه اين سرويس ها لاگ اين كنه يا نه فقط لاگو تو ما مي كنه؟ ولم نمي كنن مثل اينكه خيلي حال داده! از اون بدتر اينايين كه پاي كانكشن با سرعت نشستن روزي 90 تا ايميل فوروارد مي كنن هر كدوم هم يه فايل بهش آويزونه 9 مگابايت! اي تو روحت! نكن

Anonymous ناشناس said...
حوبه پس به عقب جلوی ما بی احترامی نشده...خدایا شکرت !!!

Anonymous ناشناس said...
khube man to ro ba jaye davat nakardam pas!

Anonymous ناشناس said...
besyaar payaame darkhori bood be in doostane geraami .. man az in bebad age kesi inkaro kard mostaghim link midam be in post ..

Anonymous ناشناس said...
one unread message ! he he