ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۶
- تو اين مسابقات واليبال نوجوانان جهان، اون ته سالن يه پوستر گنده بود، توش عکس يه پسری بود که اسپک داره ميزنه، يه دختری هم که داره با ساعد جمعش ميکنه. اوّلين بار که ديدم گفتم احتمالاً اگه دن سيفون ببينه اين پوستر رو، بيليت ميخره ميره خودشو جلوی سالن برگزاری مسابقات آتيش ميزنه! به جان خودم... اين پوستر نشونه بارز فاعل بودن مرد و مفعول بودن زن در فرهنگ منحط غربه!

- بازم همين پوستر، چون خيلی گنده بود، رونای دختره همچين تو چشم ميزد. روزای اوّل تا يکی ميومد سرويس بزنه چون ميرفت جلوی پوستر، اين کس کشا سانسورش ميکردن! بعد از چند روز، ديگه دختره طبيعی شد، سانسورش نميکردن! بعد ما تو پادگان دسته جمعی تماشا ميکرديم، تا يارو ميومد سرويس بزنه همه ميگفتيم "اووف! روووون!!!"

- يه دختره الان اومد يه فرم داد بهم پر کنم. توش سؤال کرده "تا چه حد استفاده از اينترنت باعث بی بند و باری اخلاقی شما شده است؟" جان من شماها بودين چيکار ميکردين يارو رو؟! من هوس کردم ببرمش اون پشت نشونش بدم چقدر باعث بی بند و باريم شده!
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
ba in hale hogim koli be oof roooooon khandidam:D
to az un ghesm adamyi hasty ke baaese bibando barie internet shodan!

Blogger Hoormazd said...
مجید دلبندم...نه ببخشید البرز دلبندم حواس نیست هوس ه

Blogger پوریا said...
اوففف! رون‌و برم....
می‌تونم تصور کنم چقد فاز می‌ده والیبال نیگا کردن توی همچین جوی...