ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۶
پريشب تو اتوبوس خواب ديدم تو دانشگاهم. ولی تو کلاس به جای نيمکت، رو زمين نشستيم. زمينش موکت بود. يه استاد خیلی پيری وايساده بود داشت ژ-3 درس ميداد! منم با يه دختری دراز کشيده بوديم رو زمين، اون استايله هست که به پهلو ميخوابن مرد و زن، اينطوری، داشتيم ميکرديم. خيلي هم نرمال و اينا. استاد برگشت به من گفت "ببخشيد شما انگار حواستون با بنده نيس!" منم همينطور که تلمبه ميزدم سرمو بالا کردم گفتم "نه نه استاد! بنده حواسم جمعه! شما ادامه بدين! بفرمايين!" بعد استاده ادامه داد و اينا...

پ.ن 1: کس خل شدم به جان خودم!

پ.ن 2: اومدم مرخصی. طبعاً.
5 Comments:
Anonymous ناشناس said...
"کس خل شدم به جان خودم!"

این عبارت رو جنده نکن.
با تشکر

Anonymous ناشناس said...
خواب خدايي بود... مردم از خنده.

Anonymous ناشناس said...
پسر تو خیلی خوب می نویسی!
اتفاقی پیدات کردم و طبعا خوشحال از این اتفاق
می خونمت
فکر بد نکنی

Blogger mystery said...
نمیشه جان خودم.
هرچی میگم بیخیال شم برم یه سیگار بکشم بعدشم بگیرم بخوابم
بازم میام پشت کامپیوتر می شینم.
خیلی راحت و خوب می نویسی. کمتر دیدم. کارت درسته.
خوابت معرکه بود.

Anonymous ناشناس said...
just ... LOL