ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۸۶
1 . ديگه اين حرکت تلويزون که گير ميده به مربّيا که "آی با موبايل صحبت کردی! با کی حرف ميزدی؟! از کی خط ميگرفتی؟" داره ميره رو اعصاب ها! مادر کسده ها خوب به شما چه؟! اصلاً فرضاً هم طرف داره با فلان آناليزور حرف ميزنه! که چی؟! تو ليگ برتر انگليس طرف با هندز فری وايساده لب خط هيشکی بهش نميگه خرت به چند من! حالا اينجا هی گير، هی گير!

2 . پرسپوليسی نيستم (استقلالی هم به همچنين) ولی خداوکيلی دلم ميخواد اين قطبی موفّق شه. بعد سيصد سال دارن قشنگ بازی ميکنن.

3 . يه سؤال فيزيولوژيک: شما دخترا هم همون استفاده اي رو که ما پسرا از "به جدول زدن" ميکنيم، از پريود شدنتون ميکنين؟ يعنی ببين اينجوری بگم؛ تو مملکت گل و بلبل اسلامی، ميتونی خفن ترين برنامه ها رو کنسل کنی و عذر بياری که "جنب بودم نميتونستم فلان کارو بکنم"!


پ.ن (برای تفهيم مطلب) : به جدول زدن = جنب شدن = شب خواب سکسی ديدن و بالطبعش گه زدن به شورت و شلوار.

پ.ن 2 : حالا يکی نيس بگه خيلی مطلبت حياتيه، برا تفهيمشم فسفر ميسوزونی؟!
8 Comments:
Blogger sara said...
خاک عالم! من این اصطلاحو بلت نبودم .واسه همین مرسی عزیز جان که تو وب ناز و مفیدت در موردش نوشتی . به ما هم سر بزن اگه سر نزدی کامنت بزار.

به مولا من تا حالا ازش استفاده ابزاری نکردم. ولی شده حالمو گرفته نذاشته هر گهی بخورم!

OK, I admit it, I learned this slang here today.
It sounds really cool. :)

Anonymous ناشناس said...
حسود هرگز نياسود
همه چي كه نبايد به نفع شما باشه
تازه اين تنها چيزي كه نداره خوبيه بالا غيرتا يه ذره وجدان خوب چيزيه با وجدان باش اگه دلت خواست

Blogger گیس طلا said...
یادم باشه توفیلنامه از این اصطلاح استفاده کنم
معادل شیرازی اش برای پریود می گیم دختر خاله اومد

Anonymous ناشناس said...
بابا اینها از ادبیات فقط شعر گفتنش رو بلدن
خلاقیت که ندارن هیچ ، دست و پاشون هم تو ادب گره خورده

Blogger پوریا said...
پی نوشت دوم معرکه بود

Anonymous ناشناس said...
بجنب بابا مطلب کهنه شد.پست جدید بذار. 3 باره اومدم خیط برگشتم

Anonymous ناشناس said...
استفاده ی دیگه ای که نداره این فرآیند تخمی ، فقط میشه بهانه اش کرد واسه در رفتن