ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، آذر ۱۷، ۱۳۸۶

يعنی من مادر اونيو گاييدم که به اينا درجه و عنوان کيلويی داده! مرتيکه پشت دفترچه مرخصی تو شهريم نوشته "عارم و علايم دوخته شود"!!! فکر کن! فقط فکر کن!!! طرف ستوان يکه ديوث!

پ.ن : البته ممکنه به خاطر بيرجندی بودنشم باشه. رو تابلوی تبليغ گنده ترين پيتزا فروشی بيرجند (که البته فکر کنم تنها پيتزا فروشی اش هم باشه) نوشته "رست پيف"! حالا اگه من بگم ملّت کس خل شدن، ميای گير ميدی که اصطلاحو جنده کردم.

پ.ن 2 : "پيف" تا جايی که يادمه يکی از کلمه هاييه که بچه هايی که هنوز "گه" رو ياد نگرفتن به جای گه ميگن.

پ.ن 3 : راستی لئون! اون عبارت "خر بيار آدم ببر" واقعاً قبل انقلاب شکوهمند اسلامی رو ديفال اين پادگان بوده! که البته به لطف قيام ملّت آگاه و بيدار ايران و سرنگونی حکومت سياه ستمشاهی، اين عبارت پاک شده. ديگه همين ديگه.

12 Comments:
Anonymous ناشناس said...
ضرب المثلی هست که میگه بیرجندایه خود خود گایه ...منم یک سال تو اون خرابه بودم منتها 10 سال پیش
www.wxyz.blogsky.com

Anonymous ناشناس said...
yani behet begam khahare tazaddo gayidi ba in پ.ن 2 .kheili bahale
yani bad az kardane darajeye taraf be systemi ke tush hastam ridi! AFFARIN.

Blogger Shaahin said...
مرد مومن خب گیر دادن هم داره!
ملت کسخل شدن رو وقتی بکار میبرن که قبلش نرمال بوده باشن بعد یهو جدیدا قاط زده باشن! اون بدبخت بی سواد بیرجندی که روی تابلو مغازه اش نوشته رست پیف(!) کجاش به این قضیه میخوره؟ تا دو سال قبل با سواد بوده الان کسخل شده "به جان خودت"؟!
من اگه شیرم خشک شه تقصیر توئه، گفته باشم.

Anonymous ناشناس said...
kheili adabiateto dost dashtam
damet garm hashahri

Anonymous ناشناس said...
یادمه توی بیرجند فقط یک رستوران مورد قبول بیرجندی ها بود که سرظهر میشد انواع و اقسام مقمات لشکری و کشوری بیرجندو توش دید. رستوران مال یه مهمانسرا بود انگار. خلاصه برو توی همون رست پیف غذابخور اما اونجا نرو چون از دم باید واسه همه احترام نظامی بذاری

Anonymous ناشناس said...
ببین مخلصتم،من خدمت معاف شدم،خیلی شرمندتم دادا.
http://aminfouladi.blogfa.com

Anonymous ناشناس said...
سلام
رست پیف دیگه آخرش بود!! حالا ببینم از دیوار بیرجندیا کوتاه تر گیر نیاوردی؟

رویا

Anonymous ناشناس said...
فیلتر شدی

Anonymous ناشناس said...
یعنی خیلی واست متاسفم . خیلی آدم بدبختی هستی و همچنین عقده ای . تا حالا بی حیا تر از تو ندیده بودم . در تعجبم چرا تا حالا فیلتر نشدی؟ نگران نباش تا چند وقت دیگه فیلتر می شی . باید حتما یه صحبتی با مدیر بلاگفا بکنم . فعلا خوش باش ادم عقده ای

Anonymous ناشناس said...
"خر بيار آدم ببر "
آقا این عبارت کیری رو فکر کنم دم در تمام پادگانای کیریه این کشور نوشته بودن مادرجنده ها.

حالا یکی نیست به من بگه تو چته :))

Anonymous ناشناس said...
این کسی که قبل از من کامنت گذاشته:
از طرف صاحاب این وبلاگ جوابتو می دم(با اجازه)

شما حتمن برو با صاحاب بلاگفا صحبت کن. بچه بودی بهتر بودی.

Blogger don sifon said...
دو نقطه گوگول مگول اینجا بلاگفا نیست و می تونی تا دلت می خواد با مدیران بلاگفا درباره بی حیا بودن نویسنده این وبلاگ گپ بزنی!