ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، دی ۱۷، ۱۳۸۶
يه چيزی هست تو خدمت به نام "سلسله مراتب" که رعايت نکردنش جرمه. يعنی مثلاً اگه تو ميخوای يه چيزيو به دست خر بزرگ بگی، باس اوّل از کوچيکترين دست خری که مافوقته شروع کنی اگه جواب نگرفتی، يدونه بری بالا تر. همين طور تا ته.
اون روز پيش خودم ميگفتم احتمالاً نماز خوندن در هر جای پادگان به غير از مسجدش جرمه! همينجوری کير خری کل پتره اي بری صاف با خدا حرف بزنی بدون اينکه اوّل با نمايندگان تام الاختيارش (رييس عقيدتی، آخوند پادگان و ...) صحبت کرده باشی، خوب جرمه طبعاً.

پ.ن: آقا نيستی ببينی چه ميکنم واسه مرخصی تشويقی! اصلاً روحيه خدمتی پيدا کردم از وقتی 3 ماه اضافه خدمت سنواتيم بخشيده شده! هر خرحمّالی اي بگی ميکنم! فقط مونده شورت لاکونی بپوشم برم جلو فرمانده استريپتيز کنم!
8 Comments:
Anonymous ناشناس said...
nashod dige! selsele maratebe strip tease ro ham bayad raayat koni! az arshad bayad shooroo koni:D

Anonymous ناشناس said...
انقد گاییدنت که فکر کنم خانم بینوش هم فراموشت شده

Anonymous ناشناس said...
کجا بودی ؟ چرا اینقدر دیر آپ کردی؟ سرم داغون شد از بس کوبیدم تو دیفال.

Anonymous ناشناس said...
سلسله مراتب معنيش اينه كه معلوم باشه كي كون كي مي ذاره.تو بيمارستانام هس

Blogger پوریا said...
مگه میله هم داره اتاق فرمانده‌تون...بدون میله که نمی‌شه استریپ کرد...

Anonymous ناشناس said...
چرا اينقدر آدم بي‌ادب تو اين وبلاگ خوب شما پيدا مي‌شه؟

Anonymous ناشناس said...
ببين نداريما! كه من هفتي يي 3 بار بيام اين جا خيط بشم و تو 3 هفته يي 1 بار پست بذاري(واي خدا من چقده ازين لفظ آپ بودن و كردن بدم مي آد!)ء

Anonymous ناشناس said...
هاااااااان فهمیدم تو چت شده؟تو یبس شدی واسه همینه که دیر دیر میای تو مستراح!دواش دو قاشق شیر منیزی و دو لیوان ابه . بخور اگه فایده نداشت بزن تو سرم.راستی نمیشی از تو بلاگ اسبات بری بلاگفا .اخه اینجا نظر دادنش خیلی صغری کبری داره یهجوریه.