ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۸۷
ميگن يه زمانی يه شهری بود، يه دروازه داشت. حاکم گفت هر کی از اين دروازه ميخواد رد شه، باس يه قرون بده. ملّت ديدن يه قرون که چيزی نيس... دادن يه قرونو. بعد از يه مدّت گفتن جمعيت زياد شده، باس دوزار بدين. ملّت بازم دادن. چند سال گذشت، گفتن جمعيت خیلی زياد شده باس پنج زار بدين... ملّت دادن. چند سال گذشت و شهر خيلی شلوغ شده بود. گفتن اصلاً از اين به بعد هرکی ميخواد از دروازه رد شه، باس يه دس کون بده!
چند روز گذشت ملّت خفن شاکی تظاهرات کردن جمع شدن جلو قصر حاکم! حاکم اومد ببينه اينا چی ميخوان؟! ديد ملّت ميگن آقا جمعيت خيلی زياده دم دروازه وقتمون تلف ميشه، کون کن ها رو زياد کنين!

حالا حکايت ما شده و قضيه بنزين... هر سال گرون شد، هيچی نگفتيم. سهميه اي شد، هيچی نگفتيم. حالام که عملاً سهميه رو هم حذف کردن خدا تومن کشيدن رو پول بنزين، بازم صدای هيشکی در نيومد. بريم بگيم اقلّاً کون کن ها رو زياد کنن!
5 Comments:
Anonymous ناشناس said...
اشارت نیکو
***
آمدیم خواندیم
حالا داریم می ریم کون بدیم

Anonymous ناشناس said...
ما همون مظلوم های گوگولی هستیم
پس تا جان در بدن داریم کون می دهیم

Anonymous ناشناس said...
کون دادن آدابی دارد
من چون یک کونی بالفطره هستم
-یکی از اشتباهات خدا
که بعدا با دستور کشتن لواط کاران اون رو اصلاح کرد
و در همین زمان بود که صفت ظالم هم جزو صفات باری تعالی شد-
اطمینان دارم که آفریننده این خدا که کارش هم خیلی درست بوده خودش هم یه جورایی مثل بنده حقیر سراپا تقصیر کونی افریده شده محققا کونی بوده
بگذریم مسئله اصلی این نیست که من گی هستم
و از این ماجرا خیلی هم خرسندم
مسئله این هست که به علت بالا رفتن قیمت واجبی آداب کون دادن که همانا نظافت کون می باشد مخدوش شده است
واقعا نظافت نشانه ایمان است
خواهشمندم به این مورد هم رسیدگی نمائید
ببخشد مجبورم گمنام بمونم وگرنه سنگسارم می کنن
به امید روزی که کون دادن به اندازه این ماجرا در جامعه پذیرفته بشه
شاید اون روز بتونم بگم کی هستم
و چند تا دکتری و فوق تخصص دارم و چه خدماتی ور به جامعه غیر کونی ها ارائه دادم
و جیکم در نیومده
اگر غلط املایی دیدید ببخشید چون من زبان فارسیم خوب نیست

Anonymous ناشناس said...
خدا بود!

Anonymous ناشناس said...
همتون کونی هستین