ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
پنجشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۸
منم مثل همه، بچه که بودم انشا نوشتم که "در آينده دوست داريد چه کاره شويد؟". يادمه دو بار نوشتم. يه بار نوشتم مهندس برق (مهندسی ديگه اي بلد نبودم اصولاً). يه بارم نوشتم مهندس راه و ساختمان (اون موقع ها اسمش اين بود بعداً شد عمران).
ولی حقيقتش، حقيقتی که هيچوقت حتّی واسه خودمم تکرارش نکردم، اينه که هميشه آرزو داشتم يه روز نونوا بشم. نونوای بربری. با يه پيشبند سفيد و پيژامه و ريش. همين.

پ.ن: Haloscan ما رو گاييد.
15 Comments:
Anonymous ناشناس said...
من اما همین آرزوی نانوا شدن را نوشتم
مثل احمق ها در شماره صد مجله سروش نوجوان هم چاپیدم

Anonymous سینا said...
من همیشه دوست داشتم باغبون بشم، خیلی حال می ده؛ فقط حیف که باغبون ها سواد مواد درست حسابی ندارن، وگرنه باغبون می شدم

Anonymous ميترا said...
آه!
من دوست داشتم گل فروش بشم اما اون مهندس برقه شدم ...
احتمال اگه آرزوي نونوا مي كردم ارشد برق هم قبول مي شدم
مطمئن نيستما ...
فكر مي كنم
راستي مي بيني چقدر بزرگ شدي
از نوشته هات معلومه ها

Anonymous vartan said...
حالا نونوا بدون يپژامه نمي شه؟؟؟؟

Blogger Afra said...
باز که بتونه کردی دیفالتو گلابی
تو نونوا می شدی که نمی ذاشتی چیزی به مشتریا برسه

Blogger Farhood Online said...
منم فقط دلم ميخواست مهندس راه و ساختمان بشم ولی شدم مهندس عمران

Anonymous Vahid said...
Man doost dashtam yakhchal freezer foroosh besham. Misham hala ye roozi... Vaysa bebin. Shode ba Ph.D. e control fuzzy miram yakhchal mifroosham...

Blogger Unknown said...
مَن دوس داشتَم کارگَر ساختِمون بِشَم. حالا از آلمان بَرام اَدمیشنِ هوش مَصنوعی اومده، میگی چه کُنَم؟

Anonymous مجتبی said...
درود.

من می خواستم خلبان بشم، خلبان جنگنده...بعد که نوجوان شدم گفتم خوب می رم می شم پروفسور ریاضی و جای جان نش رو می گیرم که بچه های اکسفورد ازمون استفاده کنن....حالا هم دارم زبان می خوانم ....اونم ادبیات انگلیسی....

آخرش هم فکر نکنم پخی بشم...


شاد باشی.

Anonymous haafez said...
aaa,cheghade behet miumada!

Anonymous haafez said...
ama jedan inaE ke inja comment gozashtanam khoshana,haminjuri bara khodeshun khatere tarif kardan,bad yeseri tablo umadan poze khodeshunam midan

Blogger Zohreh said...
عجیبه .. خیلی عجیبه ... من همیشه یه نونوا تورو تجسم کردم ... باورت میشه ... با اینکه هیچ وقت هم ندیدمت ...

Anonymous ناشناس said...
in noonva e ke migi kheili sexy e!

Blogger Unknown said...
هه هه هه! با یه شکم گنده

Anonymous Tyler Durden said...
Man ham Delam Mikhad Modire Playboy Besham (Jaye Hefner ro begiram) ya trip fuzzy beram too kare Nude Art
"All the ways you wish you could be, that's me. I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly, I am free in all the ways that you are not. "
TD