ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
پنجشنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۸

اين کارتا رو نيگا... اون زمونا ما مينشستيم با اينا بازی ميکرديم. بعد فرضاً اگه گل زده ی تيم من از تيم تو بيشتر بود، من کارت تو رو ميبردم. اونوقت ايران فقط با يک بار حضور در جام جهانی، چون گل خورده اش از آلمان و برزيل و آرژانتين کمتر بود، ميتونستی باهاش همچين غول هايی رو هم ببری!
و اينجوری بود که ما نسبی بودن ارزش ها رو با تمام وجود حس ميکرديم. حالا معلّم دينی هرچيم خودشو جر داد که "ارزش ها مطلقند" ديگه به خرج ما نرفت که نرفت...
12 Comments:
Anonymous ميترا said...
من امروز حرفي ندارم كه بگم البرز !چون اصلاً حال و حوصله ندارم و يجورايي مثلاً قلب امروزيه من خاليتر از ديروزه
ك...شعر نمي نويسما ،بدفهمي نشه ساعت هاي نوشتنت برام خيلي جالبه البته.همين

حالا شانس آوردی خودتون رو جر نداده

ببین ما با چی ها سرگرم بودیم، بچه کیونی های الان رو هم ببین که یه پی اس تری به انضمام هوم تی اِتِر و تلویزیون 80 اینچ جلوشونه، اون هم چی؟ فقط واسه سرگرمی

Anonymous فرنی said...
والا من به مناسبت دختر بودن از این بازیا نمی کردم اما می دیدم که پسرا بازی می کنن و من باب یه آدم معمولی که می گه ببین ما با چیا سرگردم بودیم یادمه که به این بازیا هم گیر می دادن بعضی ها که قماره و اینا... کلا نسل به فنا رفته ای بودیم/هستیم

Anonymous haafez said...
ghalebe jadid mobarak

Blogger ... said...
aaaaa!mam ba in karta bazi mikardim..ras migi hala yadam omad ke injuri bud..nesbi!

Anonymous ناشناس said...
Kos khol.

Anonymous پسر بد said...
چه نتیجه گیری ای!
منم کارت موتور و هواپیماشو داشتم.

Anonymous all said...
harazgahi miam inja asan rooham hamzaman ham shad mishe ham be ga mire
kollan dooset daram alborz

Anonymous م.آزاد said...
بدون شک این پستت چز 10 پست برتر این وبلاگ می باشد.

Anonymous مجتبی said...
درود.

خیلی حقیقی....عملی و دوست داشتنی گفتی....خیلی ججالب بود...خیلی.


شاد باشی

Anonymous kyanoush said...
kashki mifahmidan akhe jer khordaneshoun vase ye edeh javab mide faghat

Anonymous ali said...
موافقم
نسبیـــــــــــ ه!!