ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
چهارشنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۸۸
اون وقتا که تازه رفته بودم سربازی، اوّلين چارشنبه سوری نگهبان مستراح بودم. تصوّر کن از شب تا صبح جلو در مستراح به اين فکر کنی که الان بر و بچ دارن حال ميکنن و اينا، من باس مراقب آفتابه ها باشم!
امشب وقتی ملّت ميومدن بسته بسته کاندوم و ژل تأخيری و تنگ کننده واژن و حشری کننده بانوان و لوبريکانت و قرص وياگرا ميخريدن، دقيقاً اون شب نگهبانی مستراح واسم زنده شد...

پ.ن: قسمت تراژيک ماجرا ميدونی چيه؟ اين که محض نمونه يه نفر هم نيومد نوار بهداشتی بخره!
13 Comments:
Anonymous ناشناس said...
ببین تو سرنوشت تو جلوگیری از ریزش آب افراد به درون هم نوشته شده. پست اَن هم که بیشترش واسه جلوگیری از لـــواطه! اینم از کاندوما!
یعنی بنده ی مخصوص حق تعالایی
:D
>:D<
:))

Anonymous Farhood said...
And God has ability to cum over anything and anyone...
:)))

Blogger بی ثبات said...
یعنی تو این سرو صدا با مخچه تعطیل شده می شه کاری هم کرد؟

همه پست هاتون رو خوندم و از بسیاریش لذت بردم و روحم به حد ارضائیت رسید.
در ضمن با اجازه لینک شما رو توی وب لاگ حقیرم گذاشتم.
خوش باش

Blogger Mastane Mim said...
مراقب آفتابه ها رو خوب اومدی
فصل بهاره دیگه
تو که انقدر حساسی کجا هم کار میکنی آمار جیک و پوک ملت رو داریا

Anonymous ميترا said...
البرز ! حسابي دلت پر بودا تو اين پستت !خيلي جالب احساست رو به زبون مياري خودتم نمي فهمي !!

Anonymous ميترا said...
البرز جان ! خواستم بهت عيد رو تبريك بگم ،بايد بگم يه روز ، همون اولين روزايي كه برات كامنت گذاشتم اومدم همه آرشيو وبلاگت رو خوندم ! يادش بخير خيلي هم ناراحت بودم و كار داشتم ؛اما خوندن همونا هم دنيايي بود واسه خودش ، روند بزرگ شدنت از رو نوشته هات كاملاً مشخصه !
از رو پروفابل وبلاگت كتابهايي كه دوست داشتي رو ديدم خيلي هاش رو خونده بودم اما شرق بنفشه رو نه! رفتم خريدم و خوندم و واسه خودش دنيايي بود !
حالا حس مي كنم قبل از اين كه عيد رو تبريك بگم بايد ازت بابت همون كتاب هم تشكر كنم !
و بعد هم عيدت مبارك باشه !اميدوارم خوش باشي !

ميترا!

Blogger Absi said...
منم همکارتم ... جالب اینجاست که یه روز بعدش همشون زرد کردن.دنبال قرص ضد حاملگی میگردن

Anonymous شازه said...
ابراز همدری ما را پذیرا باش!!
برادر اندکی صبر شب جمعه نزدیک است...

Blogger maryam.E said...
خواستم بگم جون به جونت کنن آخرش عاشق رنگای اینجوری هستی. دیدم راجع به سربازی نوشتی

Anonymous میترا said...
آفرین مریمی !من هم هی دنبال این بودم چی بگم حق تم جدید وبلاگ البرز ادا بشه ! دیدم تو خوب گفتی !
اصلاً روحت تو دوران سربازیت مونده گویا البرز!
می دونم الآن باز هم داری می گی کُ....خلا

Anonymous ناشناس said...
خب در این روز ما خودمان به شخصه نوار بهداشتی خریدیم....




می گم وبلاگتو از تو بهترین فید های ایرانی پیدا کردم و واقعا فکر آزاد و بازی داری که می تونی اینقدر راحت حرفاتو بنویسی.....

لینکت کردم که همیشه واسه خوندن دم دستم باشی.....


www.jootii.blogsky.com

Anonymous ناشناس said...
cheghad lajan minevisi!

Anonymous ali said...
kir pishoni shenidi?
manam
bahat ehsase hamzadpendari kardam to in post ...