ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
پنجشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۹
آقا نميدونم چه جوری توضيح بدم، ولی ميخوام بگم به نظرم اين تأييدی کردن کامنت ها تو بلاگاتون يه جورايی بو ميده. ببين چی ميگم؛ من ميگم کسی که کامنت هاش رو تأييدی ميکنه، حالا هرچيم دمکرات منش، هرچيم خاکشير مزاج، آخر آخر داره ويرايش ميکنه! اين بياد، اون نياد. اين باشه، اين نباشه. ولی چی؟ پشت پرده اين کارو ميکنه. اون ويرايش رو همه ما شايد بکنيم. من ميکنم. کامنتی ببينم فرضاً اگه در مورد يه موضوع شخصی بين من و کامنت گذار باشه، پاکش ميکنم. يا اگه تو کامنتی به کسی که امکان دفاع از خودشو نداره توهين شده باشه همين طور. ولی نيگا، من وقتی پاک ميکنم کامنتی رو، خودم رو هم در معرض اين انتقاد قرار دادم که يکی هم بياد بگه فلانی تو بيجا کردی کامنت منو پاک کردی. اصلاً کسيم نياد بگه، خود اون تصويری که ساخته ميشه از من به عنوان کسی که کامنتی رو پاک ميکنه، خودش به نوعی منفيه. من کامنت پاک کن، ميپذيرم که اين تصوير منفی درست شه از من، ولی هر کی هر چی دلش خواست سر قدم نره تو کامنت دونی من.
به نظرم رو اين حرف فکر کنين. بذارين اگه قراره شما در خونتونو ببندين که هر کس هر کس توش نياد، ديگه بقيه شما رو با يه آدم در خونه واز مهمون نواز اشتباه نگيرن. محکم وايسين، جلو چشم در و همسايه گوش يارو رو بگيرين بندازين بيرون!

پ.ن: ببينم جدّی چند نفرتون کونشو دارين يه پست بالای 5 خط بخونين؟
26 Comments:
Blogger zeno said...
حق با توئه. منتهی این به شرطیه که کسی واقعا مدام بتونه کامنتاشو چک کنه. اما در صورتی که کسی در خودش این همت مضاعف رو نبینه که هر روز دست کم کامنتاشو چک کنه و تا خرخره هم در دعواهای مجازی و دسته کشی فرو رفته باشه به احتیاط نزدیکتره که
این ملاحظه کاری لوس رو انجام بده.
تا یهو شماره تلفن عمه اش رو تو کامنتا نبینه.
ولی الان مثلا وبلاگ من نیازی به این کار نداره و فقط برای اینکه کامنت پست های دیگر را هم بخوانم کامنتگیر را مشروط کرده ام. چون یک دفعه یک کسی برای ده پست قبلی ات کامنت می گذاره و تو امکان اینکه همینجوری بری کامنتاشو چک کنی حتی اگه واقعا همت ات دو برابرو نیم شده باشه نزدیک به صفره.
اگه یه امکان فنی باشه که بشه بدون مشروط کردن این کار رو کرد من خودم بر می دارم این پروسه ی تائید رو.
.

Blogger zeno said...
ضمنا یادم رفت بگم. امکان کامنت خصوصی هم اینجا انگار نیست.
مشروط کردن یه جور اضافه کردن این گزینه است که دست کم به درد من زیاد می خوره

Anonymous ناشناس said...
ای بابا ما که کلاً در خونه مون بسته است! دیکتاتوری تک صدایی!لطف فرمودیم یه روابط عمومی گذاشتیم اون گوشه

Anonymous ميترا said...
ايول ! مكابيز درست ميگه ! اينجا نميشه كه كامنت خصوصي گذاشت ! ممكنه گاهي به كسي هم توهين بشه ..
اما علي الحساب اينو مي گم :البرز ! خودتو ناراحت نكن بابا...اون بيرون كم گ...نميشيم كه تو اين دنياي مجازيم اينطور باشه ، اينجا صرفاً يه فراموشخانه ست ...همين

Anonymous ميترا said...
بعدش هم البرز نكنه تو نوشته هات تاثير بذاره پسر !

Anonymous ميترا said...
بعد واسه اون پي نوشتت هم من : نشون به اون نشون كه يه بار نشستم همه پستات رو يهووي خوندم ، مخصوصاً اون سربازي هات رو كه البته طولاني تر هم بودن ...حالا چي مي گي ؟ مي خواي بگي ك...خُل؟ هان ؟ هان ؟

Blogger Unknown said...
ما که همیشه در خونه باز بودیم و هیچ وقت هم کامنتدونیمون تاییدی نبوده.

Anonymous ferani said...
البرز جان
من هم موافقم. منتها موضوع پیچیده تر از این حرفاست.

خصوصا به لحاظ فنی.
بلاگ اسپات خودش مستقیم کامنتا رو تایید نمیکنه
اگرم جایی هست من پیداش نکردم هنوز

ولی یک سری از کامنتها هستند که واقعا باید تایید بشن. قبول داری؟

Blogger maryam.E said...
من که کونشو داشتم
اینجوری نگاش کن: من (نوعی) که کامنتامو تاییدی میکنم یک آدم دیکتاتور عوضیم که تاب هیچ نظر مخالفیو نمیاره
اما بیبین. یه وقتی کامنت من تاییدی نبود. یارو میومد تو کامنتش قشنگ مینوشتن کی.رم تو ... خودت و خوارتو اینا. نه اینکه جدی بگیرمش یا بهم بر بخوره. اما میدیدم بقیه کسایی که واسه من کامنت میذارن شروع میکنن به طرفداری از من قشون کشی. کلا کامنتدونی بی آبرو میشه واسه همین تاییدیش میکنم.
کلا میگم که اگه بقیه دمکرات نیسن بذار منم نباشم

Anonymous Mimimal said...
من که در خونم همیشه بازه
اگر هم به کسی توهین بشه بهش هشدار میدم که نکن پسرم یا دخترم این کارا خوب نیست!

در پایان بنده به سختی می خونم

بیبین؛
چارتیفاری، اختیاری
هرکاری دل مبارکت می‌خواد کن، بکن!

Blogger Zozo said...
بخدا واسه اینه که اون کامنای کسشر بیا به من سر بزن و جیگرتو بجوم و اینارو حذف کنیم. می فهمی؟ می فهمی؟

Anonymous آّبجي said...
خب يه ننگايي هست كه ارزش به جون خريدنو داره

Blogger zeno said...
بنابراین من یک پیشنهاد را جایگزین می کنم که به نتیجه ی دلخواه تو هم برسیم.
صاحب وبلاگ برای هر کامنتی که عمومی نمی کند موظف است که توضیح بدهد. مگر کامنتهایی که خود کامنتگذاز خواسته عمومی نشوند.
این توصیه اخلاقی است ولی پست تو هم یک توصیه ی اخلاقی بود در نفی بیجنبه گی و دیکتاتورصفتی شرم الود.

Anonymous ناشناس said...
واسه كامنتهايي كه تو وبلاگت نمي ذازي نسيه بده

Anonymous انونیموس said...
فراموش نشه که اینجا دیفال مستراحه
درسته که در بعضی مستراح ها خلا بان میاد و کامنت ها رو پاک می کنه اما فرداش باز کامنت جدید نوشته میشه به اضافه فحش خوارمادر به اونی که پاکش کرد. بجای این حرفا یک سینی بزار دم در هرکی اومد تو حق و حسابتو ازش بگیر. زحمت میکشی ازت قدردانی کنیم
من یک جیش داشتم با دو تا گوز اضافه، بقیش هم مال خودت

خداییش تا تهش رو خوندم و حالش رو هم بردم
یه فکری بکنم، شاید من هم در کامنت دونی رو کامل باز گذاشتم

Blogger Franny said...
آآآی حرف دل منو زدی... از اون بدتر اونایین که کامنتینگ رو می بندن. پس آزادی بیان چی آخه؟
کلا من در زندگی یه بار یه کامنت رو پاک کردم اونم به خاطر توهین شدید به یه دوست خیلی عزیز. اصولا فحش زیاد خوردم. حق دارن فحش بدن. آدم هم حق داره جواب فحششون رو بده.

Anonymous bahar said...
bavari kheili sakht bood post e balaye 5 khat khundan az to
oon ham ba in lahne jeddit!!

Anonymous ناشناس said...
کون سیاه

Blogger آپارنادو said...
با با این کارا قدیمی شده همه میدونن که همه پ.ن رو می خونن چون کمتر از یه خطه و ... می خواستی خلق الشیطان رو مجبور کنی واسه اثبات خودشون کامنت بذارن؟
منکه کلا سرم نمیره، عمرا بکامنتم

Anonymous افسانه said...
man!
man!

Blogger jury said...
من دو بار خوندمش !آیکون خودشیرینی

Blogger Arash said...
من

Blogger BobXi said...
من کاملا باهات موافقم

Anonymous ناشناس said...
من خوندم حالا برم پزشک قانونی جواز
کون تنگی بهم میدن؟