ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۹
به يارو فيلميه گفتم چارشنبه های لعنتيو داری؟ گفت آقا نگير ها! آشغاله! من ديدمش. چار تا بچه جردن يه دوربين گرفتن دستشون همينجوری فيلم گرفتن. گفتم حالا عيب نداره. بيارش واسم منم ببینم. طرف یه جورایی بهش برخورد که حرفشو گوش نکردم. فيلمو که آورد، ازم پول نگرفت بالاش. خوش نداشت بالای فيلمی که از ديد خودش بی ارزشه، پول در بياره!
خداييش تحسينش کردم. در بی فرهنگی خودش آدم ثابت رأييه!

پ.ن بعد 3 روز: امروز يارو Iraq بهمن قباديو آورد واسم، پول اون قبليه رو هم ازم گرفت!
9 Comments:
Blogger دريمر said...
ایول دمش گرم

نگیر آقا نگیر
:)))))
تصور کردم یارو رو

Anonymous مریمی said...
دقیقا شیرین کیارستمی رو می‌خواستم یارو همینو گفت منتهی پولشم گرفت
:))

Blogger mystery said...
این جماعت فیلمی ها رو خیلی دوست دارم
حالا این مورد رو نمی دونم ولی فیلمی ها کسایی هستند که می تونی باشون دو کلمه در مورد خوب یا بد بودن فیلم و یا کارگردان و هنرپیشه گپ بزنی
وقتی فیلمیه رو می بینم یک احساس خوبی از اینکه قراره فیلم خوب ازش بگیرم بهم دست می ده.
این فیلمیه که من دارم خودش یه پا فیلمه
داشتن یک فیلمی ِ خوب و قابل اعتماد تو این روزگار از داشتن دندانپزشک واجب تره
صلوات

Anonymous ناشناس said...
در کل آدمای لش و بامزه ای هستن که تا لنگ ظهر میخوابن

با اجازه لينكتون كردم البته چند وقتي ميشود كه مي خوانم اينجا را ولي تازه از اين وبلاگهاي با مزه درست كرده ام !!!

Anonymous unic said...
حالا تو هم مرام نشون بده فیلمو بده ما هم ببینیم قول میدم سر نماز شب دعات کنم


راستی با یارو بیشتر صحبت کن شاید از
فیلم های دیگه ای هم بدش بیاد
:))

Anonymous unic said...
چرا عكس اين آقا خوش تيپه رو برداشتي؟من باحاش حال مي كردم عكس معني داشت مي شد!!!!!!!!!

Anonymous rampole said...
خوشم اومد
از مطالب قبلیت البتّه