ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۹
میبینی تو اين جام جهانی دنيا با چه عشقی به آفريقای جنوبی نگاه ميکنه؟ ديدی تموم شبکه ها به جای اسم آفريقای جنوبی، جوری لقب تیم ملّی فوتبالشون (بافانا بافانا) رو به کار ميبرن که انگار تيم ملّی خودشونه؟
آفريقای جنوبی شده مثل کسی که سالها تو سفر بوده و حالا برگشته. همه دلشون ميخواد بغلش کنن، ببوسنش، بزنن پشتش و بهش خوش آمد بگن. انگار دنيا ميخواد به مردم اونجا بگه "اگه ما اون همه سال بهتون پشت کرديم، اگه بهتون اخم کرديم، اگه اون همه سال هيچ جا راهتون نداديم و به حسابتون نياورديم، منظورمون حکومتتون بوده نه خودتون. شماها رو از ته دل دوست داريم!" يه جوری انگار دنيا آفريقای جنوبيو بغل کرده...

دوس دارم ببينم اون روزی که ايران آزاد شه، دنيا چه شکلی بغلمون خواهد کرد. واقعاً دوس دارم اون روزو ببینم...
12 Comments:
Anonymous خانوم ميم said...
خيلي خوب بود البزر ... خيلي... اشك تو چشمام جمع شد !پس تو مثل آدم هم ميتونستي بنويسي ؟!!!؟؟

Anonymous ناشناس said...
دلم لرزید
در ضمن من اگه نخوام برات ناشناس کامنت بذارم چه کنم؟
مرجان

Anonymous ‏_‏___ said...
اين مطلب آدمو داغون ميكنه
ما كه عادت كرده بوديم كه عادت كنيم ...
حسرتا و آرزوا و روياهام رو قلقلك دادي
ميگه تلاش كنيم تا ايران واسه فرزندامون ايراني آزاد باشه
گور باباي فرزندان
گذشتگان ديدن , آيندگان ببينن
مام چيز خريم اين وسط‏

Anonymous ناشناس said...
mard,matlabet aali bud,adamo mochale mikone,nemikham na omidet konam,yani kasi nistam k bekham ya betunam omido azat begiram,manam omidvaram injuri bashe,azad beshim,kasi baghalemunam nakard mohem nist,faghat omidi b in azadie o un baghale badesh nadaram,kollan bloge bahali dari,ye 3 mahi hast mikhunam

Anonymous ناشناس said...
aaaaali bood.

Anonymous nilaa said...
so do I.

thanks for today's dose of happiness and hope...

Anonymous تارا said...
اون روز زیبا کی میرسه خدایا ... ؟
حتی با تصور کردنشم قند تو دلم آب میشه

Anonymous میترا said...
البرز ! راست میگه خانوم میم ! اول صبحی که اومدم پستتو خوندم کلی شاد شدم پسر ! نه ازون شادی های الکیا ! نه ! ازون شادیا که ته دل آدم ! میشینه و دوست داشتنی و امید بخشه

Anonymous بهزاد said...
لا مصب... اشک تو چشام حلقه زد.

Anonymous armin said...
1 of the best writings i ever read about IRAN's future. take care n the way you describe things are really amazing.

Anonymous سارا said...
چرا با احساسات مردم بازی میکنی این وقت شب؟
مثه اسب گریستم...
عالی بود

Anonymous نیلو said...
=D
انقد دوس دارم بغل کنن همه..بغل خیلی صمیمیتش خوب ه..دستت درد نکنه