ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، تیر ۲۵، ۱۳۸۹
1 . به یک عدد دختر : من تو بلاگت کامنت نذاشتم. وقتی کامنت دادی "دادم به گدای اوّلی" اصلاً منظورتو نفهميدم! واسه همين هم پرسيدم "دقيقاً چيو دادی به گدای اوّلی؟" کلّاً من هيچوقت به کامنت کسی تو بلاگ خودش جواب نميدم. (اونم چنین جواب سخیفی!)
کسی که اون کامنت رو گذاشته، يا ميخواسته من رو خراب کنه يا تو رو ناراحت. که  در هر دو صورت به اونچه خواسته رسيده. لطفاً اون کامنت رو پاک کن و از جانب من ندونش.

2 . به نيما : در مورد انتقادت به لحن نوشته ام یا لوزر حمّال بودنم و این حرفا، جوابی ندارم. ولی در مورد اتّهامی که در مورد بلاگ یک عدد دختر به من زدی، اميدوارم روشن شده باشه ماجرا. دست کم رو مغزم انقدر حساب ميکردی که يه لحظه فکر کنی من اگه هم میخواستم چنين پيشنهاديو مطرح کنم، حالا هر قدر هم به قول تو اون بلاگ دور از چشم باشه، بازم نميرفتم تو کامنت دونیش جار بزنم! ضمناً، من تو بلاگ اسپات اگه بخوام کامنت بدم، از اکانت گوگل ام استفاده ميکنم. نه به اون شکل احمقانه با www!
 ولی به هر حال ممنون که خبر دادی قضيه رو.

پ.ن: من دانشگاه آزادی نبودم، هايدگر هم هيچوقت نخوندم. تو اتوبوس و تاکسی هم خودم رو به کسی نمالوندم. در مورد دانشگاه آزادی نبودن يا هايدگر نخوندن، افتخار نميکنم به خودم. ولی در مورد انگولک نکردن ملّت تو ماشين، چرا. اعتقاد نداشتن به خدا و پيغمبر دال بر بی چارچوب بودن آدم نيست.

پ.ن 2: لطفاً خرخره ی همديگه رو تو مستراح من نجوين. اگه احساس ميکنين تو کامنت کسی مستقيم يا غير مستقيم بهتون توهين شده، فقط تذکّر بدين.لطفاً!
10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
kare khode hamoon nima boode!

Anonymous frida said...
من این ادوارد نورتونت رو با صابون تو دستش یک جا بخورم ... یعنی این قشنگ ترین قالبی بود که تو عمرم دیدم ... یعنی تو هم مثل من مرید این فیلمی؟

Anonymous مینا said...
من عاشق مستراحتم!!!:دی

Anonymous مانا said...
چه جوری میشه با تو ارتباط برقرار کرد البرز؟ میدونم این اکثر کامنتا ممکنه اصلا واست مهم نباشه یا اینکه مخاطبات راجع بهت چی فکر می کنن..اما من خودتو طرز فکرتو خیلی دوس دارم..اگه دوستت بودم خیلی بهت افتخار میکردم...آدمایی مثه تو کم پیدا میشن..قدر خودتو بدون! یا اینکه بذار ما بدونیم قدرتو..موفق باشی!

Blogger تفنگ بازی said...
اخ جون دعوا! فحش مادر بده البرز جان که دعوا پا بگیره

واسم مهم نیست کدوم بی بته ای اون نظر رو نوشته
ولی تو کارش موفق نبوده
شما هم اصلن بابت این چیزا نباید ناراحت بشی همیشه ادم حسود هست که نخواد ببینه که کسی اوج گرفته
بی خیال
من کامنت رو پاک کردم
و یه ایمیل هم به اون ایدی تو پروفایلت زدم واسه توضیح.
مرسی از معرفتت

اگه باعث و بانی این سوء تفاهم و ناراحتی شما من بودم
معذرت میخوام

Anonymous من said...
من الان ینی احمقم این شکلی کامنتیدم؟

Anonymous فرنی said...
اصن عاشق اینایی ام که خودشون رو یه فلان ماهی به تمام معنا معرفی می کنن ( ناثینگ پرسونال، فقط اینکه چند وقت پیش به یه همچین ادمایی شب رو تا صب گذروندم و مهمترین موضوعات بحث متولدین خرداد و سوسک بود) و خاطره اون شب هنوز لرزه بر اندامم می اندازه

با اون بخش بی دین و ایمون بودن و درچهارچوب بودن به شدت موافقم.
لینک می کنم با اجازه