ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۹
عمّه ی من هف تا بچه داشت. يعنی داره، ولی ديگه بچه نيستن. اون زمونا که آتاری تازه اومده بود، اينا يه دونه خريده بودن. حالا تو ببين هر بار که آتاريو مياوردن از تو کمد بيرون، چه آرماگدونی راه ميافتاد که کی اوّل بازی کنه! صحنه اين شکلی بود که همه با هم مثل اين جوجه کلاغا ميگفتن "من اوّل! من اوّل!". بعد من يه پسر عمّه داشتم، اين ميگفت "من دوّم! من دوّم!" و هميشه هم بعد از نفر اوّل، اين بازی ميکرد.

داشتم فکر ميکردم اين پسر عمّه ام اگه دوران باستان دنیا اومده بود، شايد سردار فاتح بزرگی نميشد؛ ولی مسلّماً وزير زيرکی از آب در ميومد.
37 Comments:
Blogger ferani said...
يادش به خير بچه گي. ديگه داريم ميريم به سمت پيري :)
راستش گاهي به عدد شناسنامه ام نگاه ميكنم به نظرم برجسته تر و درشت تر به نظر مياد. بزرگ شديم رفت

Anonymous :)) said...
Afkareto gaidam =))

پسر عمه ت اگه الانم دست بکار بشه می تونه سیاست مدار قابلی بشه چون بلده از آب گل الود ماهی بگیره....
درضمن من هنوزم آتاریمو دارم ولی بازیاشو ندارم، اون موقع ها زیادی احمق بودم و پسر داییهام دو ور بازی هاشو باز میکردن و اون گیت داخلش رو بر عکس می کردن و می گفتن اااا بازیت سوخته بنداز بیرون و بعدش واسه خودشو برش می داشتن
احمق بودم خووووو

تو بازیاشو داری؟

Blogger hastia said...
دمت گرم خيلي حال كردم با نوشته هات
تقريبا همشونو خوندم !
بعد دو روز الكي خنديدن
واقعا خنديدم
خدا عمرت بده !

Anonymous ناشناس said...
دقیقا زیرک بوده . به هر حال هر اولی یک دومی داره .

Anonymous سپیده said...
می گما به این پسر عمه ی محترم می گفتی کاندیدای رئیس سازمان ملل می شد بعد آمادگی شو برای ریاست جمهوری اعلام می کرد... جون خودم رای می آورد....

Anonymous آدم said...
همچین جریانی بین پسرخاله های من بود در یک قل دو قل، منتها همه می خواستند آخر باشند و یکی می گفت یکی مونده به آخر

Blogger Unknown said...
:)) ...
خوب بستگی داره از کدوم طرف نگاه کنی ... مثلا من میتونم بگم پسرعمه های دیگه خیلی شوت بودن که توی اولویت بندیشون همه کاندید های نفر اول رو میذاشتن بعد از کاندید نفر دوم !!!!

Anonymous خاله سوسکه said...
البرز ما بچه که بودیم دختر داییم آتاری داشت من چون از داداشم و اون کوچیک تر بودم اصلا بهم بازی نمیدادن اگرم لطف میکردن و بازی رام میدادن همیشه دسته دوم مال من بود اینقدرم من خانوم بودم هیچی نمی گفتم اینا بازی میکردن من نگاه

Blogger Farzan Parsayar said...
جالب می نویسی ، کوتاه و ظریف . یه جورایی هم مو از ماست می کشی بیرون .

Blogger مرجان said...
كلا خانوادگي باحاليد شماهااااااا!!!
چند روز دارم ارشيوتو ميخونم و هر هر ميخندم خيلي باحالن
الانم اين پسر عمه ات از همه زرنگ تره،نه؟؟؟
عجب عقلي داشته

Anonymous ناشناس said...
با نوشته هات حال کرده بودم
خیلی هم باحال بودن
اما حالا
حالم ازت بهم میخوره
چون فهمیدم تو یه عقده ای هستی که کامنت هایی رو که ازت تعریف کردن نگه میداری و باقی رو پاک میکنیی

Anonymous alieh said...
WoW! matlabe vaghean mahshari neveshti, mitoone ye dastan minimal bashe vase ye mosabegheye nevisandegi.
yeki entesharat too englis chand mah pish chenin mosabeghe E ro tartib dade bood, Arash Hejazi ham khabaresho too sitesh darj karde bood. gharar bood dastan haye barande ha too ye majmooe chap she. chand nafar irani barande shodan.
(chasho chalet darnayoomad ba in neveshteye pinglish e man?;) mese oon yaroo ke zamin khord ta khune sinekhiz raft, manam 2 khate avalo pinglish neveshtam o daram hamintor pish miram!:D )
kholase inke khodeto daryab, hame neveshte hat bahalan, bazi hashun ham nab hastan o yeki mesle in post arzesheshun bishtare. makhsusan paragraphe akhareshe ke mahsharesh karde.

Anonymous ناشناس said...
آخر دومی باشیم یا نباشیم؟

Anonymous ناشناس said...
جالب بود , اما به خاطر اينكه عادت كردي بهت ميگم : مادرتو با دسته فورغون صفور سر كوچمون گاييدم

Anonymous Ravi said...
salam
agha man roo poste ghablit bedoon esm comment gozashtam ke hameye archiveto khoondamo kheyli hal kardam .
ye komak midi man too blogger chejoori bayad verification begiram Iran o support nemikone.

Blogger Alborz said...
به يک عدد دختر: آره يه برنامه دارم توش تقريباً هر چی بازی آتاری اون زمونا بود، داره. رو کامپيوتر اجرا ميشه. يه سرچ کنی پيدا ميکنی.

به راوی: آقا من خوشحال ميشم بتونم کمکت کنم حالا به هر صورتی که از دستم بر بياد. يه ايميل بزن بهم، ببينيم دقيقاً مشکل چيه چيکار ميشه کرد. خوب؟

Anonymous خانوم میم said...
اتفاقا این خیلی هوش و فراست نمیخاد. منم از بچگی سرهر چی می خاسم اول باشم همین حقه رو میزدم که اقلا دوم باشم

Anonymous pichakezendegi said...
خب اصولاً دست پرورده اهي عمه ها همشون يه پا چرچيل از آب در ميان!!!
شاشيدم تو روح عمه جان ها

البرز عزیز سلام

امیدوارم اسمت رو اشتباه حدس نزده باشم.

به هرحال خیلی جالب می‌نویسی، خیلی وقته که نوشته‌هات رو دنبال می‌کنم...

با افتخار لینک شدی.
منت سرم می‌زاری اگه قابل بدونی و لینکم کنی.

ممنون...

Anonymous نیلا said...
:)))

Blogger علیرضا said...
سلام کیرم دهنت با این وبلاگ باحات ! آقا دهنم گاییده شد تازه نصف شده!امیدوارم سگ دهنتو .... آره


alir37-a.blogfa.com

Blogger علیرضا said...
یادته گفتم نصفشو خوندم؟؟؟ همشو خوندم! دهنم گاییده شد

Anonymous فرنی said...
=))))))) khoda to ra nakoshad ey difal jan ma ra basi khandandi... bad ham inke kheili ANI sad sal ye bar miai unja hala ke injuri shod, haghete ba un vaz movajeh shodi asan =)))

Anonymous فرنی said...
چرا ملت می ان کامنتینگ تو اون روی بد دهنشون رو می شه ییهو؟

Anonymous آرمان دولامارتین said...
روز به روز به تعداد کسایی که آرشیوتو می خونن اضاف میشه!یکی دیگه هم همین الان اضاف شد!
دوتا سوال:
1-من خیلی وقته شاشم کف کرده!ولی نه تیپم چندان خوبه و نه کارم خیلی درسته و نه خیلی آقام!چی کار می تونم بکنم که دخترا برام موس موس کنن؟:دی
2-تو دیگه چرا؟همون بارسلونایی که میگی با پول مردم می چرخه اگه بری تو سایتش می بینی پایین صفحه بیست تا اسپانسر ردیف کرده که دارن طبق قرارداد بهش پول میدن!آخه مگه اسپانسر همون آرم رو لباسه فقط؟؟؟

Anonymous sara said...
هه! منو بردی به همون زمونا! البته دیگه زمان کمودور شده بود، من یه پسر خاله قلدر داشتم و یه خواهر بزرگ تر این بود که اگه زودتر هم میگفتم اول آخرش اول نمیشدم! منم همیشه می گفتم دوم :D
کلاً فراموش کرده بودم...

Anonymous hamid said...
7 ta? mashalla be shoohar ame

Anonymous من said...
چه نبوغی داشته :))
=))

Blogger تفنگ بازی said...
البرز کم می نویسی اقا جون! اما به این تنبلی ندیده بودیم والا

Blogger تفنگ بازی said...
امام منظورم بود نه اما

Anonymous دانشجو said...
با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های آزاد تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

Anonymous ناشناس said...
البرز.چند سالیست به وبلاگت سری میزنم و با نوشته هات حال میکنم.مثلِ اینکه تعدادِ خوانندگانت بیشتر شده چون کامنتگذاران هم بیشتر شدن.ولی این ننه هزار کیـــــــــرهایی که الکی فحش میدن؛چه مرگشونه.
دمت گرم:راد

Anonymous ناشناس said...
البته بهتر بود آخر اين مطلب اينطور بود كه او اگر در دوران باستان بود پادشاه نمي شد ولي وزير زيركي مي شد

Anonymous منفی یک said...
دیفالت پرنوشته باد!!!!

یادش بخیر اون بچگیا، ما همیشه با گردو قمار می کردیم، واقعا قمار بود. با گردو بازی میکردیم و این داداش من همیشه میگفت من دوم و همیشه هم بیشتر از همه گردو می برد

یه شب اومد خونه همه گردوهای بچه های محله رو برده بود و عذاب وجدان گرفته بود و فردا رفت همه رو پس داد

Anonymous ناشناس said...
خيلي خوب نوشتي
زنده‌باد

Anonymous ناشناس said...
ارش)
منم مث بقیه
اگه کامنت نباشه چی میشه؟
کار کیری بنظرم
شما که کامنت دونیت پر چی میگی؟

ببینم کامنت گذاشتن یه جور حال کردن
از مخاطب داشتنه اره؟