ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۹
خواهش ميکنم دست به دست کنين
چند ماه پيش تو گوهردشت من يه آگهی ديدم که يه خونواده داده بودن در مورد يه سگ گم شده. گفته بودن يه بچه ی مريض دارن که به سگه عادت داره و خواهش کرده بودن اگه کسی از اين حيوون خبر داره، بگه.
چند روزه يه سگ، شبيه همون حيوون پيدا شده. من احتمال ميدم که همون باشه. کاملاً دست آموز و تربيت شده اس، ولی معلومه که دزدیده شده بوده و خيلی وقته بهش نرسيدن (الان حيوون پيش منه). خواستم خواهش کنم اين مطلبو يه جوری دست به دست کنين بلکه اون خونواده ببينن بلکه بشه اين حيوون صاحب اصليشو پيدا کنه.
ايميل من هم اينه: alborz_z@yahoo.com
7 Comments:
Anonymous خاله سوسکه said...
اقا کاش عکسشم بذاری شاید زود تر صاحبش بتونه پیداش کنه

Blogger Gilemard said...
ترکه تو سینما دماغشو با دست میگیره ،میذاره تو دست بغلیش میگه آقایون خانوما! بی زحمت همینطور دست به دست کنین بمالیدش به دیوار! حالا حکایت ما و شما و اون سگ بدبخت (از کجا معلوم ما در عالم انسانی از اون بدبخت تر نباشیم؟) و حساب احتمالاتی که میگه یک به چند میلیون ممکنه صاحبش از این راه پیداش کنه.
مگه همون دست به دست کنیم سگه رو بمالونیم صاحبش

Anonymous ناشناس said...
كس عمت !

Anonymous سایه said...
تو گودر آقای جواد سعیدی پور عکس سگ رو گذاشتن
اینم آدرسی که زیر عکس سگ هس

این عکس سگیه که پیدا کردم اگه صاحبش پیدا شد با ایمیل به من خبر بدید لطفا rezanazem@gmail.com

Anonymous ناشناس said...
http://www.persianpet.org/forum/showthread.php/-61146/index.html

Anonymous رها.د said...
افتادی تو کارای خیر !! :دی

Anonymous ناشناس said...
صد تا ایمیل گرفتم که این خبر رو بهم داده
بعد اومدم دیدم منبعش اینجا بوده