ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۸۹
يه شب، اون زمونا که من و داداشم هنوز رومون به هم وا نشده بود و ما معقول يه احترام نصفه نيم بندی داشتيم، من نشسته بودم پای کامپيوتر و داداشم هم خوابيده بود. اين يهو سرشو آورد بالا گفت: "البرز؟ شام خوردی؟" ما هم کلّاً شام نميخوريم. گفتم "نه نخوردم". گفت: "بيا کير منو بخور"! بعدشم تلپ دوباره خوابيد.
صبحشم کون کش اصلاً يادش نبود ديشب چی گذاشته دهن ما.

پ.ن: هر چی فکر ميکنم يادم نمياد چرا اينو الان تعريف کردم!
9 Comments:
Anonymous ناشناس said...
چرا!؟مست بود؟

Anonymous انونیموس said...
حتما امشب هم شام نخوردی یاد این قضیه افتادی
اشکال نداره می تونی امشب مال منو بخوری

Anonymous rampole said...
چقدر دادشِ جالبی !
مگه داداشت دنبالِ دلیل گشت برا حرف زدن که تو دنبالِ دلیلِ گفتنِ ماجرا می گردی؟

Anonymous یکـ عدد دختر said...
هاااااا نکته داره!!!
یعنی داداشت داشته خواب کیو می دیده؟

Blogger تفنگ بازی said...
شام خوردی البرز جان؟

Blogger bashar said...
این داستان هنوزم ادامه داره.........................................................

Anonymous ناشناس said...
من رفتم بگم امشب مال منم هست، دیدم دو سه نفر قبل من داوطلب شدن

ای ول همه هم مثل خودم بامرامن

Anonymous ناشناس said...
داداشتم به خودت رفته !

Anonymous Anony Binamous said...
اين قالب فايت كلابرو خودت درست كردي اره ؟
اين سايكو لامصب برا بلاگ اسكاي دسته خرم نداره چه برسه قالب ساز :|
ببين اگه قالبي چيزي سراغ داري از تايلر دردن بي زحمت دست مارم بگير ...