ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹
من تو تموم این سالها تا همين چار پنج سال پيش، شايد يکی دو بار حيوونی رو ديده بودم که بی جهت آزار ديده باشه. مثلاً بچه بودم يه دونه گربه ديدم که نصف دمشو بريده بودن يا سگی که با سنگ زده بودن کور شده بود. ولی تو اين چند سال اخير بی اغراق شايد بيشتر از صد تا گربه ی دم بريده، سوخته، دار زده شده ديدم...
نميدونم اين حجم از سبعيت از کجا اومده و اين حيوونا دارن با جونشون هزینه ی تخليه ی روحی چه کسانی رو ميدن. ولی مطمئنّم اينا صدای سوت ديگ زودپزيه که مدّتهاست فشار توش از حدّ خطرناک رد شده.


پ.ن: ميگن قاتل های زنجيره ای و افرادی که تجاوز به عنف ميکنن، اغلب در بچگی به کشتن و زجر دادن حيوانات علاقه داشتن. با اين حساب تا چند سال ديگه بايد منتظر يه موج از قتل های زنجيره ای و نا امنی و تجاوز تو همين شهر های خودمون باشيم.
10 Comments:
Blogger Gilemard said...
موافقت! ولی میشناسم یکی که بچه بود چهارتا گربه کشت ولی الان مرد نازنین و بی آزاریه. به هر حال اینها میتونه از علایم ظهور باشه. شاید نه همین جمعه ولی دوشنبه ی آینده...بعدازظهر؛ شاید

Anonymous rampole said...
حیوون آزاری برام دقیقاً غیر قابل تحمّله . . .
تنها موردیه که اگر ببینم ، عنان اختیارم رو تمام و کمال از کف می دم!

Anonymous لیا said...
:(

بله....زدن فِرِدِ(گربه) بی چاره ی یتیم منم کور کردن همین مردم آزارهااااا

Anonymous پوریا said...
البته در ایندشون همه قاتل اونجوری نمیشن بعضیاشون میرن تو کابینه دولت!

Anonymous آرمان دولامارتین said...
من هم بعضی وقتا عجیب هوس قتل می کنم. اصلا دل و روده که می بینم شق می کنم! ولی آزارم به حیوون های بدبخت نمی رسه.

Anonymous آرمان دولامارتین said...
شخصا بعضی وقتا دوست دارم یه چاقو وردارم و بیفتم به جون دل و روده ملت!
پ.ن: این از کامنت قبلی جا افتاده بود.

Anonymous roomi said...
با نظرت موافقم. وقتي كودك در خانواده و خانواده در جامعه مورد بي‌مهري و آزار قرار مي‌گيره، انسانهاي روان پريش و انتقام طلب تو جامعه فراوون ميشن.
اوضاع واقعاً داره خطرناك ميشه و اون زودپزي كه گفتي مثال گوياييه.

Anonymous التماس دعا said...
نميدونم چرا نگم همه ولي اكثر اين بزهكاريارو مردا انجام ميدن جدي بايد ريشه يابي كرد .وقتي احساسات و عواطف از بين ميره و ميل به انسان دوستي و خدا پرستي از بين ميره ميشه همين. جدي چيز ديگه اي انتظار داريد؟

Anonymous بوز said...
به خدا اين مردم حرومزاده ان من رو بگي سر ادم ميبرم سر مرغ نميبرم