ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، آبان ۲۵، ۱۳۸۹
...
آخر شب بود داشتيم برميگشتيم از سر کار. تو ماشين. خسته. مادرم يه چيزی گفت از همين سرکوفتای هميشگی. من رنجيدم. کم نه. رنجيدم ديگه. بعد نميدونم يهو جو منو گرفت چی شد يه مشت حرف جگر سوز دادم بيرون. از همين کس شعرای کيری که تو اين مينيمال هامون مينويسيم از سطر سطرش ذکاوت و عن و گه ميباره. از همين آشغالا که رو کلمه کلمه اش فکر ميکنيم که چه جوری بگيم که بخوره اونجا که باس بخوره. بد گفتم. بد زدم آقا. مادرم پشيمون شد. اونجا به رو خودش نياورد ولی. خونه که رسيديم اومد بغلم کرد. بوسيد. گريه کرد. گريه کردم. بد آقا... بد...

ميدونم هيچوخ اينجا رو نميخونه. خواستم اينجا بنويسم که يادم نره. نامردی بود. نباس ميزدم آقا. نباس ميزدم...
14 Comments:
Anonymous jessie said...
Akhhhh are didi che azab vojdane badi migire adam, eyb nadare migzare yadetun mire

Mamana khuban man parsal ye hamchin harekati ba babam dashtam albate baghalam nakard bem faghat gof khafe sho manam az azab vojdanam kam shod chon poru bazi darovord vali ta alan shekarab mundim

Anonymous لیا said...
ببخشید آقا! شاید مناسب نباشه اما:

>:*<

...

Anonymous زنجبیل said...
تنها کارهایی که بابتشون خودم و نمیبخشم همین حرفهای عن و گهی که به مادر زدم . حالم از خودم بهم میخوره وقتی میخوام جلوی اون فضل ببارم و بسوزونمش .

Blogger SnowNotes said...
من هم از این کارا زیاد کردم............
تازه مدل من اینجوری بود که بعدش که میرفتم معذرت خواهی، قضیه کشیده میشد به ریشه‌یابی که اون حرفا دلیلشون چی بود و از کجا اومدن و قضیه بدتر بیخ پیدا می‌کرد

Anonymous ناشناس said...
باز به مامان تو! که گريه کرد! مامان من که منو به گه خوردن ميندازه!

Anonymous littlebaby said...
بنده به شخصصه یه دفعه همچین غلطی کردم بعد به شکر خوردن افتادم هنوزم مشغول خوردنم مامان محترم تا دوساعت گریه می کرد

Anonymous ناشناس said...
تلخیش میگاد

دلمون گرفت حاجی

Anonymous ناشناس said...
پس ننت گاییدن داره
اگه ترتیبشو میدادی از دلش به بیرون تراوش می کرد

Anonymous لیا said...
من به جای این ناشناس عذرخواهی می کنم :|

Blogger bashar said...
خودت میدونی اون لحظات تخمیه
تمامی حضار هم میدونن
پس نمیگم اون لحظات لحظات تخمی هست بد فرم

Anonymous اصلان said...
والا چاره‌ای نیست گاهی. یعنی یه وقتهایی بعضی‌ها کاری می‌کنن که بودنشون یه جور عذاب میشه و نبودنشون عذاب وجدان! البته در مورد موجودی مثل مادر شاید نه به این صراحت، در کل گفتم خلاصه.

Blogger Unknown said...
در عین بی ادبی چه با احساس نوشنی!

یکی از بهترین پست هات
هنوز یه البرز خاصی توی وجود گه و کس و شعرت هست
بهش ، بهت ایمان دارم