ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۹
ساعت يک نصف شب بود دربست گرفته بودم بيام تا خونه، يارو رانندهه افتاد به خاطره تعريف کردن. هی گفت گفت تا رسيديم در خونه ی ما. اين هنوز داشت ميگفت. بعد من نشسته بودم گوش ميدادم تا اين تموم کنه حکايتشو برم کپه مرگمو بذارم، اون بنده خدا هم تند تند تعريف ميکرد که پولشو بگيره بره خونه اش کپه مرگشو بذاره.
من نگاش میکردم تو دلم میگفتم گاييدی ما رو! ده جون بکن!
اونم نگام میکرد احتمالاً تو دلش میگف جاکش اگه همين شکلی که به کس شعرای من گوش ميدی به حرف بابا ننه ات گوش کرده بودی، الان اقلّاً يه ماشين از خودت داشتی اينجوری جفتمون گاييده نميشديم!
10 Comments:
الان کجایی که اینو نوشتی؟ خونه یا هنوز تو ماشین؟؟؟

Blogger Unknown said...
cheghadr harfe hamo khub mifahmidin pas :D

Blogger bashar said...
chan vahed kaf bini az cheshm o gozarondi?

Anonymous ناشناس said...
hahahahaha khodaeesh ghalamet harf nadare.sag to on rohet bache, haif ke dokhtar nistam, khodam mikardamet :-)))))))))))))

Anonymous razi said...
نتیجه گیریت باحال بود
:))))))))

Anonymous Elderado said...
آیا این بد نیست که اعتقادات 1میلیارد مسلمون و 100 میلیون شیعه رو به سخره بگیری؟

Anonymous raha said...
چرت گفته!
من به حرف ننه بابام گوش کردم
نه تنها ماشین ندارم کلی از چیزایی هم که داشتم از دست دادم!
از وقتی به حرفشون گوش نکردم خیلی پیشرفت کردم!
والاااااااااااااا

Anonymous ناشناس said...
همیشه هم حرف پدران و مادران درست نیست ، ولو اینکه از روی دلسوزی باشد. پدر و مادر من ، نوجوانی و جوانی منو تباه کردند

Anonymous ناشناس said...
mr ke fek mikoni eteghaadaatet be sokhre gerefte shode ... to naya inja nakhoon ... man ke midoonam hey dastet be kirete dari jalgh mizani ... pas hala ke vaght mizari mikhooni dige in kos goftanaa chie ???

Blogger Poria said...
به این میگن ارتباط مفید در یک جامعه سالم