ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۰
يه درخواست جدّی
آقا من از هرکی که اينجا رو ميخونه، هر کی که اين مدّت به هر شکل لطف داشته به اين ديفال ما، يه خواهش دارم.


يه توک ماوس کليک کنين رو اين لينک:
http://thebobs.dw-world.de/en/nominations/?cat=20


صفحه ای که باز ميشه، مربوطه به انتخاب بهترين وبلاگ فارسی. عکس صفحه اش هم اينه:



بريد تو اين صفحه، اون لينکی که نوشته facebook login رو بزنين و با اکانت فيس بوکتون وارد شين. اين کارو که بکنين، تو صفحه ای که عکسش اون بالاس، دکمه ی vote قرمز ميشه.

تنها کاری که باقی ميمونه اينه که از تو منوی سمت چپ best blog Persian و منوی سمت راست "در قند قزل آلا" رو انتخاب کنين و دکمه ی vote رو بزنين.

اگه پنج سال کس شعر نوشتنم به يه درد بخوره، ميخوام اينجا و سر اين قضيه باشه. دست همه تون درد نکنه.

پ.ن: با فيلترشکن بياين، صبر کنين صفحه کامل لود شه. يه کم طول ميکشه.
27 Comments:
سلام
حسب‌الامر انجام شد
ولی حالا چرا این وبلاگ / ببخشید ما شهرستانی هستیم ی خورده دیرفهمی داریم / لطفا کامل توضیح بدین / :)

Anonymous ناشناس said...
دیفال نویس
من اینکارو می کنم بعد میرم بخونم ببینم چیه اینی که گفتی بهش رای بدیم
عین جمهوری اسلامی !!

فقط چرا اکانت فیس بوک؟؟
راه دیگه نداره ؟؟

Blogger Alborz said...
بلاگش خداس. تو لينکای اين کنار هم هست. بخونينش مطمئنّم لذّت ميبرين. نميدونم چرا از اکانت فيس بوک استفاده کردن. با اکانت توييتر هم ميشه البته. ولی خوب چون همه فيس بوک دارن، اين راهشو گفتم.

Blogger bashar said...
من با وحید نیک گو مشکل دارم/ در هز صورت به نیک گو رای نمیدادم//
بلاگی که معرفی کردیم رو هم خوندم دیدم جالب نوشته بود......
(الان میخوام بگم با اگاهی کامل رای دادم)

Anonymous jessie said...
اوهوومم منم می خوندمش عالیه
چششششم همین الان.. آقا البرز بگه و ما بگیم نه؟

Blogger Alborz said...
مخلص همه تونم. رفيقاتونم اگه در جريان نيستن، بنشونين رأی بدن. دمتون گرم.

Anonymous milad said...
manam ray dadam besh :D

Anonymous زنجبیل said...
من که این وبلاگ و نمیشناختم ولی چون به نظرم دیفال مستراج بهترین وبلاگ فارسیه به هر کی که بگه رای میدم

Anonymous ناشناس said...
حرکتت خیلی حال کردم دمت گرم.

Blogger Admin said...
رای دادم؛ 30 و خرده ای درصد بود آمارش و از همه جلوتر
البته وبلاگش رو نمی شناختم ولی انقدر قبولت دارم که رای بهش بدم

Anonymous ناشناس said...
خواستم بگم توی لیست وبلاگهای این بقل یه وبلاگ به نام گیس طلا وجود داره که من نمی دونوم چی کارش کردی این بدبختو که الان یه جند وقتیه که وقتی روش کلیک میکنی بجای وبلاگ گیس طلا یه وبلاگ دیگرو باز میکنه

Anonymous ناشناس said...
حسب‌الامر انجام شد

Blogger mahyar said...
رای رو دادیم داداش
اوامر عالی متعالی

Anonymous hooman said...
چشم

Anonymous yosra... said...
سلام البرز خان چن روزیه با وبلاگت آشنا شدم خووبه خوشم اومد
اونقدی که تو سه روز همه آرشیوتو خوندم :))
درسته با خیلی شعر و ورات موافق نیستم ولی حوصله نداشتم واسشون کامنت بزارم
any wayخوشمان آمد ازت رو هم رفته باحالی.....

Anonymous تهمینه said...
خدایی خاطرت را می خواستم خیلی که رفتم این پروسه ی پیچیده را انجام دادم

Anonymous rampole said...
سلام البرز
حوصلۀ رای دادن ندارم
همونطور که ماههاست حوصلۀ اینجا نظر دادن هم ندارم
تازه گیرم که داشته باشم ، از کجا معلوم تو حوصلۀ خوندنشو داشته باشی
....
اوووه، ولمون کن بابا،حوصله نداریم
(
نظر دادیم محضِ تنوع،چاکریم استاد
(

Anonymous ناشناس said...
Agha ma ham ra'y dadim, mikhoondam in weblog ro ama az in mosabeghe khabar nadashtam...

Anonymous tt said...
رای دادم بهش، از جایی که چندان حوصله فارسی خوندن ندارم جز یکی دو تا بلاگ در ماه، نخوندمش اما تو انقدر اعتبار داشتی که به سلیقه ات اعتماد کنم. امیدوارم لپ تاپ که گیرش اومد حال کنه باهاش و از تو هم یک تشکر بکنه چون واقعا سهم به سزایی در رای آوردنش داشتی.ا

Anonymous صبا said...
منم رای دادم بهش!

Anonymous شاپور said...
هر كس كه راي داده بدونه كه 24 ساعت بعد باز ميتونه راي بده،يعني هر 24 ساعت مي تونه يه راي ديگه به همون وبلاگ بده

Anonymous nima said...
be khatere webloge khodat behesh rai dadam.hala beram bebinam chi hast

Anonymous samira said...
manam ray dadam dge....just for u..

Anonymous ناشناس said...
تو اگر کون هم بخوای بهت می دم رای که چیزی نیست ( تذکر: جمله اول این کامنت دروغ 13 فروردین بود! ).؛

Anonymous ناشناس said...
من رای دادم چون خودم خیلی دوستش دارم و می خواستم رای بدم و مرسی که دقیقا گفتی چطوری.

Blogger Alborz said...
آقا دست همتون درد نکنه. واقعاً ممنون. هر بيس چار ساعت ميتونين باز برين رأی بدين. اگه اين کارم بکنين واقعاً ديگه ترکوندين. قربون دست و بال همه تون.

Blogger Reza said...
داداش حله،انجام شد