ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۰
آقا؟ اين که تقريباً تو تمام موارد کودک آزاری اعلام ميشه که والدين معتاد بودن، يه کم عجيب نيس؟
نميدونم شايد من توهّم توطئه برم داشته، ولی به نظرم اين کودک آزاری ها با حيوان آزاری يه ربطی داره. ديگه اونی که حيوون زبون بسته رو آزار ميده که معتاد نيس! اينا هر دو از يه جنسه. هر دو تا آزار دادن موجوديه که از تو ضعيف تره و امکان دفاع از خودشو نداره. به نظر من اين که اعلام کنی والدين معتاد بودن و همه چيو بندازی گردن مواد مخدّر، يه جور پاک کردن صورت مسئله اس.
وضعيت روانی مردم - از هر قشری - به وضعيت بحرانی رسيده. معتاد اعلام کردن والدين و راحت کردن خودت هم فقط ماستمالی کردن قضيه اس.
10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
شایدم معنیش این باشه که کل ملت معتاد شدن

Anonymous ناشناس said...
کار تو دیگه از توهم توطئه گذشته!؛

Anonymous ناشناس said...
ای کاش تو کودک من بودی منم آزارت می دادم!1

Anonymous ناشناس said...
Afarin daghighan

Anonymous ققنوس said...
فکر کنم از ماستمالی گذشته....این بیشتر خایه مالیه جماعت قاچاقچی و نوچه هاشونه....

Anonymous ناشناس said...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

Anonymous ناشناس said...
چقدر وقتي محترمانه مي نويسي بيشتر به دل مي شيني!!!
پست قبليت چي بود؟
قشنگ نبود
اين پستت قابل تامل بود،لايك

Anonymous ناشناس said...
امام البرز هرجور بنویسه ما دوسش داریم. خیلی هم چاکرشیم... اصلا به جای خایه بنویس کیر و خایه... خیلی هم زیباست... دوست میداریم....

Anonymous ناشناس said...
مملکت ما شده ازارستان حالا باز خوش به حال بچه هاوحیوونایکی ازاردیدنشونومیبینه اگه یه روز قرارباشه به شکایت ازاردیده هارسیدگی بشه من باید از تو شکایت کنم که مجبورم تو یه خروار مطلب تو شورتی بگردم یه تیکه به درد بخور پیدا کنم بخونم کاش همیشه بدون جوگیر شدن مث خودت به سبک خودت بنویسی نه مث اون دن سیفون احمق هی سرتو فرو کنی تو شورت وموضوع دربیاری

Blogger don sifon said...
بهه! چه قابلیت های داشتیم و نمی دونستیم. مارلین منسون بره بوق بزنه که واسه خوردن آلت خودش مهره کمرش رو برداشت. دن سیفون همینجور مادر زاد اینجوریاس. دن سیفون خیلی متاله(لطفا این تیکه آخر با صدای خروسی پسر بچه تازه بالغ خوانده شود). بعهله