ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۹۰
و بدين ترتيب ما قدر بابامونو دونستیم
يه بار خيلی سال پيش تو تلويزيون ميخواس نشون بده برخورد اشتباه با جوانان و اينا رو. جوونه اين شکلی نشسته بود رو تختش، يه دونه نوار کاست در آورد گذاش تو ضبط، آهنگش چی بود؟ گل ميرويد به باغ گل ميرويد.
بعد اين همينجوری نشسته بود سر جاش اينجوری اينجوری کلّشو تکون ميداد به شور و نشاط مشغول بود، يهو باباش اومد نوار پسره رو در آورد يه دونه موسيقی سنّتی گذاش به جاش رفت.
پسره هم رف سيگاری شد نمدونم رفيق باز شد چی شد يادم نيس.
9 Comments:
Anonymous اقای ف said...
می دانم ر فیق که کار تو نبود. برای همین پرسیدم. بار اول نیست که به اسم این و آن برای من کامنت می گذارند. به اسم من هم برای این و آن زیاد کامنت گذاشته اند. فقط از باب توضیح، من کتمنت دانیم باز است. چیزی تاییدی نیستو برای همین آن کامنت پابلیش شده بود

Anonymous ناشناس said...
hoselam sar raft (:|

Anonymous xxx said...
من همیشه پستاتو کپی میکنم به اسم خودم پخش میکنم . همه فک میکنن من چقدر باحالم و اینا . خلاصه دستت درد نکنه

Anonymous ناشناس said...
به سه ایکس: خوش بحالت که می تونی! منکه اگر بخوام از اینجور کارها کنم وجدانم می کشدم. خوب ، بذار یک اعتراف هم بکنم. ظاهرا وجدانم با کون دادن هیچ مشکلی نداره! چون یک بار دادنو امتحان کردم و قبل ، حین یا بعد از این عمل شنیع! هیچ تذکری بهم نداد

Anonymous xxx said...
من به اسم البرز قرار گذاشتم . رفیق شدم . و کردم !!! جالب اینه که منم بیرجند رفتم سربازی ولی نیروی انتظامی بودم . عکسامو که بهش نشون دادم تو بیرجند دیگه باور کرد که امامِ کون سیاهان بنده هستم . به هر حال ، من به وجدان تو کاری ندارم رفیق ... از نظر من کار بدی نیس.. همین

Anonymous ناشناس said...
کسی می دونه چرا البرز با اون کون سفیدش معروف شده به کون سیاه؟

Blogger mademoiselle b said...
البرز خدا صبرت بده با اين خواننده هات،هرچند!اينا زيادي شبيه به هم بودن!!!آره

Anonymous parisa said...
جالب مینویسید.لینکتون کردم و مشترک فیدتون شدم.

Anonymous ناشناس said...
به کامنت گذار قبل تر از قبلی: از واکنشت تعجب کردم ولی وقتی به پروفایلت مراجعه کردم و دیدم جنسیتت مونثه تعجبم برطرف شد! مطمئنا تو بیشتر از البرز به این دعا نیاز داری عزیزم!؛