ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۱
it's all in your head

اتّفاق عجيبی داره واسم ميفته. تازگی يه کاری رو انجام ميدم کامل بعد ميبينم همش خواب بوده. فرضاً گوشيمو ورميدارم ميبينم يه اس ام اس جديد اومده، ميخونمش جوابشم ميدم بعد ميفهمم اون اس ام اسه خواب بوده و من عين کسخلا جواب الکی به کسی که اس ام اس نزده بهم دادم. يا يه چيزی توييت ميکنم بعد ميبينم نيست. متوجّه ميشم که خواب بودم کل فرايند توييت کردنو. بدبختی اينجاس که متوجّه نميشم خواب بودم و خواب ديدم! و متوجّه هم نميشم کی از خواب بيدار شدم. ينی اين فرايند خوابيدن - انجام کار - بيدار شدن، کاملاً بدون آگاهيه. اصلاً متوجّه نميشم کی خوابم برده کی بيدار شدم. انقدر هم همه چی تو اون خواب واضحه که جای هيچ شکّی در واقعی بودنش نميمونه برام.
يه جوريه. ميترسم.

21 Comments:
Anonymous ناشناس said...
مگه تو هم اینجوری میشی ؟ !!

Anonymous ناشناس said...
هه هه! چند ساعت دیگه که بیدار بشی میبینی این پست تو وبلاگت نیست :]

Anonymous fatemeh e said...
فایت کلاب نزنی تو خواب :)))
اگه با داف هواپیمایی دوس می‌شدی می‌گفتم اونم براد پیتت بوده مثلا
هارهار

Anonymous ناشناس said...
تو یه فیلمی یه همچه حالتی رو می‌گفت مال کم‌خوابیه و اسم‌ش micro-nap هست. مرحله‌ی بعدی‌ش هم کماست! حالا مراقب خودت باش lol

Anonymous ناشناس said...
ببین! نترس. هیچچی نیس. مادربزرگ منم یه مدت همین طوری شده بود. دو روزه مرد :-) هارهارهار! محض مزاح البت

Anonymous نازی said...
جنسش خوب بوده !

Anonymous ناشناس said...
اينجور موقع ها با خودت قرار بذار كه يه نيشگون از كيرت بگيري كه بفهمي خوابي يا بيدار

Anonymous ناشناس said...
ا تو هم اینجوری میشی؟
فکر کنم از اثرات مالریه، منم از وقتی اومدم همیشه یا خواب میبینم اینترنتم یا دارم با موبایل اس ام اس میدم، یا فیسبوک
یه مدت call of duty هم بازی می کردم

Anonymous ناشناس said...
تابحال شده کسی به همین بهانه چند دور پشت سر هم حسابی بکنتت و هر بار بگه دور های قبلی صرفا خواب و خیالات تو بوده؟!؛

Anonymous ناشناس said...
اون فیلمی که گفتم a nightmare on elm street 2010 بود!
micro-nap و اینها...

Anonymous Arsalan said...
When you have insomnia, you're never really asleep.. you're never really awake.. -Fight Club

Anonymous ناشناس said...
یه فیلم بود به اسم the science of sleep
پسره دقیقا اینطوری بود

Anonymous مردی با دولی غمگین said...
چارهء دردت نوشیدن آب چوچول قبل از خوابیدنه

!!!یکی اینجوری بود مرد!

Anonymous ناشناس said...
jedi begir ghaziaro bayad navar maghzi begiri

Anonymous ناشناس said...
فکر کنم باید بری دکتر .جدی میگم

Anonymous ناشناس said...
manam haminam
omidvaram gand bala nayari

Anonymous masood said...
سلام
مدتیست وقایع اتفاقیه و بامزه ای را که در حین شغل شریف و کاذب دستفروشی در کنار پیاده روها برایمان رخ می دهد در وبلاگی به نام " صاحب بساطات عدیده" بنویسیم.عدیده آن به این خاطر است که از لباس زیر و رو فروشی گرفته تا کتاب و محصولات فرهنگی را در رزومه کاریم دارم.یحتمل خوشتان می آید.اگر نیامد ضربدر قرمز رنگ اون گوشه بالا سمت چپ را برای همین وقتها ساخته اند دیگر.
www.saba000.blogfa.com

Blogger یه آقاهه said...
چیزی که هست اینه که یه چیزایی واقعن نیست . حالا الان تو یه مبارزه ای کم نیار نترس یه کاری کن اون چیزی که نیست از تو که هستی شکست بخوره . اوهووم شکستش بده

Anonymous ناشناس said...
هیچ مشکلی شما را تهدید نمی کند!

Anonymous باران said...
من گاهی شب امتحان خوابم می بردبعد تو خواب هر چی که دلم می خواست جای درس می خوندم صبح هم جدی فکر می کردم بلدم...