ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۱

به نظرم بشر اونجا که به اين نتيجه رسيد که باس نظراتيو که احمقانه ميدونه با احترام رد کنه، راهو اشتباه رفت. رسيد به همينجای گند و گه مالی که الان رسيده. همين کسکش خونه ای (سلام پرنده) که سگ صاحابشو نميشناسه. همينجايی که تو باس بشينی من دار دار دار عن و گه بپاشم رو هر چی برات مقدّسه، تو ام هيچی نگی. که چی بشه؟ که پس فردا تو قار قار قار بلندگو بگيری دستت گوش منو پر کنی از استفراغ عقايد صد من يه غازت. که چی بشه ته تهش؟ که بشينيم افه ی چس بگيريم که ما دموکرات مسلکيم. ما چه ميدونم آزاد انديشيم. که نظر هرکی محترمه.

من هميشه گفتم، بازم ميگم، اين جمله احمقانه س که "نظر هر کس محترمه". نخير آقا! نخیر عزيزم! نخير جانم! نخير پفيوز! نظر هر کس "برا خودش" محترمه و اين حقّ منه که به هر نظری - جاش بذار اعتقادی، چيزی، کاری - که از ديد خودم احمقانه س توهين کنم.

رک و راست باس بپذیریم که اشتباه رفتيم آقاجان. اشتباه رفتيم. اونجا که گفتيم نظر هرکی محترمه اشتباه رفتيم. بشر اگه به جای اين  کسکش بازيا و ادا جنده طور در آوردنا سعی ميکرد به اونجا برسه که هر کی دلش خواست به هرچی که واسش احمقانه بود برينه، اگه به اونجا ميرسيد که صاف تو چش هم نيگا ميکرديم ميگفتيم فلانی من ريدم تو واو به واو هرچی گفتی و اون فلانی هم ميگفت باشه منم ريدم به خط به خط هر چی نوشتی، اگه به همچين نقطه ای ميرسيديم به جای اين نقطه ای که الان اومديم،
الان اگه هم دنيا جای بهتری نميبود، دست کم اين جور از يبوست در حال انفجار فحش آب نکشيده رنج نميبرد.

15 Comments:
Anonymous ناشناس said...
ريدم به خط به خط هر چی نوشتی

Anonymous دیوار said...
موافقم

Anonymous ناشناس said...
حق آدما برای داشتن هر نظری محترمه.
نظرشون محترم نیست.

Anonymous ناشناس said...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hWiBt-pqp0E#t=513s
و البته باقی‌ش هم خوبه D:

Anonymous ناشناس said...
ننه ننه تو با این پستت
کونده

Anonymous صفدر said...
حاجی انصافا ما یه قدم از تو جلوتریم که حرمت رو در توهین نکرن نمیدونیم در نکشتن میدونیم یعنی طرف (مرتد) حرف احمقانه زد (زدی) شمشیر یه راست در مهبل ننشه (ننته)

Anonymous ناشناس said...
Alborz kose nanat

Anonymous ناشناس said...
ای مادرتو گاییدم با این بلالگ کسشرت
چند ساله هی کیرو غزل می نویسی هنوز سیر نشدی؟
من اولیسن پیرو تزت شدم حالا :دی

Anonymous ناشناس said...
أقا بنظر تو سگ بيشتر ميرينه يا گربه ؟

Anonymous ناشناس said...
آره،همینه.

Anonymous نیک said...
عزیز من ، برین به هرکس و هرچی که دلت می خواد ، اصن کیرتو بکن توش ! دنیا رو به افتخار آدمایی مث تو ساختن !

Anonymous باران said...
اختلافات آدما که از بین نمیره، میره؟ وقتی می تونن ادعای تمدن کنن که اوج این اختلافات جنگ لفظی باشه نزنن شکم همو پاره کنن. مرسی دیفال

Anonymous مهیار said...
تا حدی باهات موافقم .

اما فرض کن 40 میلیون بگن فلانی برو از قدرت کنار. بعد یارو بگه مثلا به تخمم که منو نمیخواین .

موافقم که هر نظری رو قبول نکنیم
اما خیلی هم نمیشه بی تفاوت بود به ایده یک نفر

Anonymous ناشناس said...
تمام جنگ های تاریخ از همین کسشری که گفتی بلند شده هنوز نیم قرن نشده که بشر به این نتیجه رسیده که به خاطر هر کسشری به هم توهین نکنیم و همدیگه رو جر ندیم تو دوباره برگشتی به عصر حجر؟ این خوی وحشی تو ناشی از یه رنج بزرگه که از دیگران سرت اومده اما دلیلی نیست که همه رو بخاطر گناه نکرده با یه چوب بزنی. اگر هم فکر میکنی یه ایدئولوژیک هستم کیرم تو تمام دینهای و پیامبران خدا ...
بفهم که آدم باید آدم باشه این جور نوشتن تو فقط اوضاع رو بدتر میکنه یجور لجبازیه کودکانه که چون جای سفت نشاشیدی یه روز یه گنده ترت همینکه گالتو واکنی واسه فحش به عقیدش از کون جرت میده

Anonymous م.الف said...
البرز جان این پستت افتضاح، و به نظر من از تو بعید بود.

م.الف