ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
سه‌شنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۱
من آدم خيالبافيم. دست کم آدم خيالبافی بودم. هميشه تو فولدر موزيکام يه فولدر selection داشتم که توش پر آهنگايی بود واسه روزی که يه کافی شاپ باز کنم و اونا رو تو کافه ی خودم پخش کنم. هميشه تو درفت گوشيام تيکه جمله هايی داشتم واسه روزی که اونا رو بگنجونم تو ترانه هايی که خودم بگم و بخونم. تو گوشیم تيکه آهنگايی داشتم که با سوت ميزدم برا روزی که اون شعر ها رو باهاشونن بخونم. ذهنم پر خورده ريزايی بود واسه روزی که يه آپارتمان کوچيک اجاره کرده باشم و اونا رو اينور اونور خونه م بچينم...

الان؟ هيچ. هر چی خيال داشتم نفهمیدم کی، يه جايی اون وسطا گوشه کنارا جا موند.

13 Comments:
Anonymous ناشناس said...
فک کرده بودم فقط من اینطوری ام.

چطوری هم خیال؟
یا هم باف؟

Anonymous Sepehr said...
aaaaaah...kheyli delam gereft alborz joon...manam hamintoram


:(

Blogger آلا said...
نوتای دپ ِ وبلاگا رو استار میزدم که حالم که بد بود و حوصله نداشتم بنویسم اونا رو شیر کنم...

Anonymous Rebecca said...
Ye Bakhsh az Maqze Hame; Karesh Khial Bafie! :D

Anonymous Rebecca said...
Ye Bakhsh az Maqze Hame; Karesh Khial Bafie! :D

Anonymous پدرام said...
من اما قشنگ روندشو دیدم
یه جورایی شاید بشه گفت ترکیدم/خرد شدم/ هر چی

بعدش دوباره سعی کردم پیدا کنم الان کی‌م

Anonymous ناشناس said...
No dream is ever just a dream.

من ديگه خيلي وقته حتي فكر هم نميكنم...يه جورايي آدم راحت تره...ولي باز هم يه جورايي به گايي.

Anonymous ناشناس said...
فاک یو که همیشه دست میذاری رو دل ادم. مرگ، دروگر ارزوهاست ...

Anonymous ناشناس said...
20 رو که رد کردم خیالاتم دود شدن رفتن هوا :) راستی مشکل خوابت حل شد؟ نگرانیما :)

Blogger Alborz said...
حل که نشد. عادت کردم بهش. :)

Anonymous Timsar said...
eshtebahet ineke fekr mikoni ke fekr mikoni

Anonymous سحرخانوم said...
آخی چقدر دلم سوخت. چه با احساس بود این.