ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
جمعه، بهمن ۲۷، ۱۳۹۱
And you could have it all... my empire of dirt
درسم تموم شد. ليسانس گرفتم تو سی و يه سالگی و نشستم دنبال کار ميگردم (چون گوشه ی اين دهات کوره نميشه پا شد و دنبال کار گشت. تنها راه ارتباطت با دنيا همين صفحه ی مانيتوره). هر کاری. هر چيزی. هر چيزی که بشه باهاش ويزای کار گرفت، ماهی سی وعده - دقّت کن سی روز نه. دقيقاً سی وعده - غذا خورد و شب تو جوب نخوابيد. کی بود يه بار گفته بود سقف مطالباتمون شده کف آرزوهامون؟ حالا يه چيزی تو همين مايه ها گفته بود نقل به مضمون ميکنم. الان سقف مطالبات من يه سانت و نيم از تاپاله ی تو کيون گاو بالاتره. ميشينيم دور هم عين ترياکيای پا منقل قصر ميسازيم با آبدهن که آره اگه کار گيرمون بياد اينجور ميکنيم اونجور ميکنيم و از اين دست کس شعرا. رزومه درست کردم به هر کسکش سرايی فرستادم بلکه يکيشون بگه پاشو بيا مصاحبه و برم کف کفش يارو رو همچين بليسم که تخت کفشش بچسبه به زبون کوچيکه م. يه روز ميگيم فوق بخونيم يه روز ميگيم نه اگه فوق بخونيم بی سابقه ی کار overqualified میشیم بهمون کار نميدن. حالا نه که همه دانشگاها صف کشيدن که ما رو ببرن بنشونن پشت ميز فوق ليسانس و ایضاً نه که همه ی کمپانيا ريختن سرمون که پاشو بيا واس ما کار کن، از اون لحاظ. يکيمون ميخواد بره برونئی يکيمون ميگه شيلی الان راحت اقامت ميده يکيمون دنبال بلوکارت آلمانه يکيمونم لاتاری گرين کارت اسمش درومد رفته زير گلدن گيت عکس انداخته گذاشته فيسبوکش.

من؟ من هيچ... من نگاه.

14 Comments:
Anonymous ناشناس said...
این دلخوشی جدیدته یا از پیدا کردن دلخوشی دیگه‌ای غیر از وبلاگت ناامید شدی؟

Blogger Gistela said...
پس تموم شد
یادت می یاد
مثل سربازیت
تموم شد
این دنبال کار گشتن هم تموم می شه
من
می دونم
یادمه همیشه بهم می گفتن همینطور می مونه
اما همیشه زر زدن
تموم شد
خلاص می شی

Anonymous سین said...
من کاری اصن به این حرفا ندارم!
فقط دلم واسه آپ شدن این وبلاگ تـــــــــــــــنگ شده بود.
دارم فک میکنم که چی گذشته بهت و احتمالا میری دوباره برنمیگردی اما مهم نیس اصن:دی من هیجان زده شدم حتی الان
عاشقتم
شما از applyabroad و سایر فروم های موجود غافل نشو...به من که خیلی کمک کرد
بزن اگه با فاند جای خوبی ارشد میگیرنت برو خب مرد مومن:|

Blogger Unknown said...
هنوزم به تخمت

Anonymous ناشناس said...
می دونم چی می گی

Anonymous ناشناس said...
من هیج... من سوزشی در کون.
ولکام بک یا شیخ...

Anonymous ناشناس said...
خوبه ك برگشتي امام;)
ب قول يارو اين نيز بگذرد

Anonymous Sepehr said...
به سلامتی...
یکی واسه برگشتنت...یکی واسه تموم شدن درست...کار هم ردیف میشه ایشالله...
ولی خداییش این دوستت که گرین کارت برنده شده یکم دست بکش رو سر و صورتش بلکه از شانسش نصیب تو هم بشه D:

Anonymous ناشناس said...
خوب کاری کردی برگشتی . اینم درست میشه . نا امید نشو که این دنیا خیلی تخمی میباشد!

Anonymous کاوه said...
تخمی بگذرون میگذره. خوبه برگشتی

Blogger Ali said...
چی خوندی ؟ مدرکت چی چی است ؟

Anonymous ناشناس said...
خوش برگشتی رفیق

Anonymous سندباد said...
آخ جون ! خیلی خوشحالم اینجا به روز شد

Anonymous ناشناس said...
غصه نخور داداش.
اینا طبیعیه
کار گیرت میاد. ولی خوب همه اولش نگرانند
دنیا کیرته داداش
یه دوست