ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
یکشنبه، مرداد ۲۰، ۱۳۹۲
freelancer فقط يه دونه سی دی بود بازيش. هنوزم گرافيکش ديدنيه. هنوزم بخوای بازيشو تموم کنی باس مث خوره بشينی پاش.   الان چی؟ کل کال آو ديوتی رو يه صب تا ظهر تموم ميکنی ميره. کلّاً بازی ميسازن واسه مالتی پلير. تويی که تو خونه ميخوای يه داستان خوب يه بازی حسابی ببينی باس بری بدی. Need for Speed - The Run رو من دقيقاً تو دو ساعت تموم کردم. قبلاً کجا اين شکلی بودن گيما؟ يه بازی ای ميخوام يه هفته مشغولم کنه. همچين کنه که نتونم پا شم از جام. داستان داشته باشه. شخصيت پردازی داشته باشه. آدم حس نکنه پولشو زده به کير گاو. 


23 Comments:
Anonymous ناشناس said...
بیا
http://foon.co.uk/farcade/hapland3
ببین یک شب. یا یک هفته. یا یک ماه. چقدره میتونی تمومش کنی.

Blogger Shaahin said...
Braid
Botanicula
Limbo

هر کدومشون به تنهایی یه شاهکارن.

Anonymous Sepehr said...
بابا زودتر میگفتی خب :دی
میومدی پیش خودم 40تا بازی توپ معرفی میکردم که روانی شی تا بخوای تمومش کنی...

اول بگو با چی گیم میزنی؟
ایکس باکس؟
پلی 3؟
یا پی سی؟

بعدا واسه بازی داستان دار Silent Hill بازی کن از اولیش بازی کن...سری اول نسل جدیدش Home Coming هستش بعدشم Downpoor اومد که اونم خیلی خداست...

Red Dead Redemtion که دیگه نگو هم ردیفه هم داستان داره هم زیادیییی سخت نیست و کلی سرگرمت میکنه...البته شاید بازیشو کرده باشی...خیلی ردیفه...

حالا اگه تونستی تو همین کامنتا بگو با چی گیم میزنی تا بیشتر راهنماییت کنیم :دی

فعلا ...

Anonymous چکمه said...
http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock



http://en.wikipedia.org/wiki/F.E.A.R.

اینا خیلی خوبن

Blogger Alborz said...
عوف عوف ای ول!
لیمبو رو بازی کردم شاهکار بود.FEAR یک و دو رو تموم کردم. Bioshock رو دارم دانلود میکنم. اون بقیه رو میرم ببینم چیه. دستتون درد نکنه.
بیشتر اکشن اول شخص حال میکنم ولی آر پی جی هم خوبه. با پی سی بازی میکنم.
بازم بگین چیز خوب اگه سراغ دارین.

Anonymous اشکان said...
هنوزم بازیای قدیمی از همه بهترن!

یکی هست مال طرف ده سال پیشه
اسمش freedom fighters ه
کلا جزو باحال ترین بازی‌هاییه که من تا حالا بازی کردم!

Blogger Unknown said...
شورش در خیابان هم خوبه.

Anonymous ناشناس said...
half-life
از اولش شروع کن

Anonymous marmoolak said...
red dead redemption
forza horizon (mashine(
mortal kombat!

Blogger yekenevis said...
بازی رو دست prince of persia warrior within‏ ندیدم خیلی عالی بود
freedom fighters هم که اشکان گفت خیلی خوبه

Anonymous Sepehr said...
آقا من الن یه تحقیق کردم دیدم Silent Hill Downpour برا pc نیست ولی Homecomig هستش اینو حتما دانلود کن...اول شخض هم که به قول خودت همه زود تموم میشن ولی خب Sniper Elite بازی کن خیلی ردیفه...Homwfront بگیر یه داستان ساختگی راجع به حمله کره شمالی به آمریکاست که تو تو نقش یه آمریکایی هستی...Metro 2033 هم ردیفه اول شخصه یکمم جک و جونوریه...الان اسم چندتا بازی که خودم کردم و تضمین میدم که با حالن با لینک عکساشون واست میذارم کامنت بعدی...برو حالشو ببر...

Anonymous Sepehr said...
1- Max Payne3

http://www.majin.net/wp-content/uploads/2013/02/MaxPayne3-2012-07-02-19-51-12-87.png


2-Mass Efect

http://pcgamingcorner.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/02/mass_effect_2_gameplay.jpg


3-L.A Noire

http://beefjack.com/files/2011/02/LA-Noire-Gameplay-Trailer-Image-3.png


4-Assassin's Creed

http://www.cravingtech.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/creed_jerusalem.jpg


5-Gears of War

https://dazcooke.files.wordpress.com/2011/09/gears-of-war-fight.jpg


فعلا اینارو بگیر تا بخوای تموم کنی همه رو به فاک رفتی :دی

Anonymous kavoos said...
سلام البرز. خیلی وخت بود بعد از اینکه تعطیل کرده بودی بت سر نزده بودم. الان که دوباره دیدم برگشتی خیلی خوشحال شدم. حس خوبیه که میبینم یکی از قدیمیا دوباره برگشته.

Blogger RSS said...
عزيزم بازی داستان دار ميخوای
Bioshock Infinite که جديده و
دو تا بازی Batman که کمی قديمی تره

Anonymous ناشناس said...
minecraft بازی کن، تموم نمیشه و سال ها درگیرش میمونی

Anonymous گاگولي said...
اي امام كون نشوره كون سياه
برو world of warcraft بازي كن تا اخر عمرت وقتتو ميگيره :))

Blogger Alborz said...
آقا جمیعاً دستتون درد نکنه. ایناییو که گفتین یه سریشونو بازی کردم قبلاً ولی اوناییو که نکردم میرم میکنم [نمک میریزد]. دمتون گرم.

Anonymous ناشناس said...
مگه قارچ خورت تموم شده؟
تموم شده ناچاری Braid بازی کنی.

Anonymous ناشناس said...
Dragon Age: Origins

age ps3 dari bazie Dark Souls Gameplay fogholadeie dareh,haddeaghal hodoode 100 saat gameplay,amma bazish kheily sakhte hosele mikhad vali
lezzat bakhshe,roo pc ham in bazi hast amma badish ine ke chon campaign dark souls halate multiplayer ham dareh,to noskheye crack shodash offline bazi mikoni ba'zi az feature haye bazi faal nist,va noskheye pc ye khorde bug dareh ke bas dsfix va dsmfix ro dl koni,vali gameplay fogholade lezzat bakhshe!

ye bazi dg ham hast Penumbra Series
3 ta bazi FPS HORROR ba dastane fogholadeh aali!

ye seri ham hast legacy of kain baziash ghadimie vali inghad dastane jazzabi dashte ke too ye site nosgoth.net mitooni tamame dialouge hasho bekhooni,inghad dialogue hash aalian ke jaye ketabo migiran.baadesh age az dastan khoshet oomad inja http://www.fanfiction.net/u/478240/Kojiokida2 3 ta fanfiction khireh konandeh dar rastaye edameye bazi hastesh

Anonymous ناشناس said...
www.notpron.com/‎
bazie notpron joze sakhtarin puzzle roo internete age halo hoseleye fekr kardan dari kheily bahale!

Blogger Alborz said...
ناشناس دستت درد نکنه. مرسی.

Anonymous ناشناس said...
heavy rain . har paiez bazish mikoni

Anonymous ناشناس said...
برو گردو بازی کن.