ديفـال مستـراح
And God has the ability to cum over anything and anyone
دوشنبه، آبان ۱۲، ۱۳۹۹
آخرین بار که اینجا واقعاً نوشتم شاید هفت سال پیش بود. این پستهای آخرو (که آخریشون سه سال پیش بود) کار ندارم. خیلی وقته واقعاً ننشستم اینجا برا خودم کسشر بگم. این روزا کلی حرف تو مغزمه که هیچ جایی واسه نوشتنشون ندارم. از این به بعد اینجا مینویسمشون.
نمیدونم اصلأ از کجا شروع کنم. فقط میدونم فرق کردم. عوض شدم. گیریم نه سر تا پا آدم دیگه‌ای شده باشم ولی فک کنم طبیعیه که منِ در آستانه‌ی چهل سالگی دیگه اون منِ بیست و شیش هفت ساله نباشه.
به هر حال... همینه که هست.
7 Comments:
Anonymous ناشناس said...
زنده باد امام البرز کون سیاه
ما خواننده های خاموش منتظریم

Blogger محمد یاری said...
ما استقبال می‌کنیم بهر حال.

Blogger mersad said...
انتظاری هم نیست که همون باشی، مگه بقیه همون موندن؟

Anonymous ایوان said...
ینویس بنویس ما می خونیم

Anonymous ناشناس said...
آخیش بالاخره!

Anonymous بختیار said...
خیلی خوبه که برگشتید

Anonymous Babak said...
ایول. منم از ۱۰ سال پیش میخوندم اینجا رو. الان دیدم دوباره شروع کردی. ادامه بده لطفا.